2007年2月13日 星期二

優先慶祝的情人節

由於聽日要番學(好重要嗰隻

), 攪到唔可以同亞仔响正日慶祝
所以响我個concept入面,今日我就當係情人節lu
….

自從入
o左地獄呢2, 我個個禮拜都會買d鮮花
擺响張枱到調劑一吓
(…
, 等我得閒就post d 相俾大家睇吓先), 所以已經成日都見到d 鮮花……不過收到亞仔 / 朋友送來嘅花還是佷開心
今日就收到亞仔
"人肉" 送來的小花花, 因為佢响我lunch time 嘅時候call我到office 樓下間花鋪揀花 (e…佢一d都唔浪漫呀
叫人點揀喎
!)….其實明知呢一兩日d花價會好貴、 好唔抵, 次次都講『, 好唔抵買, 以後都係唔好買….但係我又有一顆浮跨的心
(...
講真的確唔抵買
, 個價比起我平日買嗰d貴成1-1.5
)….
所以最後我還是揀了一盤價錢比較合理的
小花花......

 

夜晚就去
CWB Baby Blue Café & Bar, 因為見佢响openricerank 第六(http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=6203), 價錢又好似好合理, 所以就去試吓啦
…..

其實除o1st year 嘅情人節, 以往幾年都係亞仔煮心型

牛排過我食
(
因為我o地覺得响出面食巧貴同埋冇咁free), 不過今年佢屋企唔再available
,
所以要出街食
….

待續….. Baby Blue Café & Bar 報導


沒有留言:

張貼留言