2007年2月14日 星期三

Valentine’s Dinner @ Baby Blue Café & Bar

琴晚我是一隻kinder出奇蛋呀……一次滿足晒3個願望, 巧高興野~

先講呢間Baby Blue Café & Bar :-

 按
openrice 網友所講, for couple最好要request “car ”….d “car 的確好坐好多 & privacy d (一班人的話就either 要坐大堂中間嗰d open area 或者廳房), 好彩
o
地一個禮拜前booklast“car
, d decoration
ok 得 (暗暗地, 有candle light, 有d輕紗咁...
)
,
唔知佢o地平時係唔係都係咁定係for今日嘅valentine’s day

 琴晚嗰
menu 仲係同網友所講一樣, 2人餐$3xx/set (好似$328 - $398), 都幾多款set dinners 揀喎, 而且每個set仲可以再揀d dishes tim, 不過今日嘅情人節不單止加價到$598 & $698, o2set fix o左冇得揀tim (e……睇來出年都可以考慮pre-celebrate …..哈哈, 我又計埋d婆仔數)

 我
o地揀oSet D ($358 + 10%), 計有: 4appetizer, 2個湯, 4main course, 2dessert同埋coffee/tea
…..
而且
d 嘢食仲ok nice
,
唔錯喎
good
同意
d網友所講,佢嗰招牌菜baby mussels就非常…………………………一般
no

 <---暖暖的餐前飽飽配蒜蓉醬

ò 4appetizer: 响十幾個appetizer, o地揀o左生蠔, 白酒baby mussels, 酥皮盒, 煎鵝肝 (好味
,
但太細塊lu)

  

ò 2個湯: 3款之中揀o左龍蝦湯 & 南瓜湯 (well...龍蝦湯就so-so; 南瓜湯就quite nice
)

 

ò
4main course: 唔記有幾多款, 我地就揀o左墨汁飯(
Yummy),
羊"
oo羊"炸卷, 肉眼扖(亞仔大讚
good
) &
煎比目魚

  

ò
2dessert: 又係唔記有幾多款, 亞仔揀tiramisu, 我就揀go go 力心太軟蛋糕 (好味道!)

 

 <---Hot Lemon Tea~

 佢埋單嗰陣仲送
o左張$50 coupon tim
(
expiry date 嫁!!), 所以真係巧鬼死抵, ok

仲有嗰
2個願望, 唔講住...
d先講啦!

 

 

 


4 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年2月14日 晚上7:51

    嘩,, 真係好正喎... 而且情人節& 情人節前夕個價錢差咁多, 而且又無得揀, 緊係提前一日慶祝啦.... 你真精明!!  我想問呢到係邊到黎架?? 三百幾蚊有咁多好野食.. 相信你地一定食得好開心... 古古力心太軟都係我至愛..

    回覆刪除
  2. 好正的dinner呀!

    回覆刪除
  3. 幸福小女人 - Diana : 佢响 causeway bay, 詳情 http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=6203 Madame Pi : 係呀....幾得esp. compare with 佢個價錢 .....e, 佢似唔似法國菜

    回覆刪除
  4. 我都去左呀.... 不過係正日下晝, 過來look look 啦

    回覆刪除