2007年2月13日 星期二

情人節 Go Go 力 -- 完成篇


終於攪掂.........之不過唔係好得

d go go 力一掂就溶......唔似人o地嗰間買go go 力嘅鋪頭 display 出來嗰d咁靚同咁"立立令", 佢d go go 力 好似掂極都唔溶嫁query.....可能自己坐熱go go 力 d 水溫過熱o左, 攪到d佢o地唔識凝固 唔通我要買溫度計來度d水溫?! 

但冇辦法啦, 今晚就要俾亞仔lu (......聽日同後日都要返學呀

)

ê 制作中

  

ê 包裝後

  

 <---亞仔的

  <--仔爸&仔媽的

p.s. 我媽媽已經幫我

巧多唔見得人嗰d ......

 今晚再整嗰d (for 同事 & 同學) 會有進步啦!


3 則留言:

  1. 你用咩朱古力? 煮食用既朱古力要調溫嫁~~所以一定要有溫度計~

    回覆刪除
  2. 不過個包裝又幾靚啊!! 熊bearbear 好得意~ 調溫即係點?? 我要係屋企搵番d資料先

    回覆刪除
  3. Ivany : 我用嗰d係一片片專門整呢"停" go go 力 嘅 go go 力 law...... e.....咁我要買嗰溫度計lu

    回覆刪除