2007年2月27日 星期二

牛一食、食、食

牛一嗰日梗係

飽飽先啦……起完身, hea 一輪, 梳洗完見到亞他已經3點幾成4lu……(哈哈, 之前自己仲話要2點見…….)

well, 其實我b-day呢日過得唔特別嫁 (…起初想plan 番大陸玩2, 但係我星期六要返學傾project, 亞仔又要去d friends 到拜年, 來緊個weekend仲要keep on 拜年-ing , 不過跟佢去拜年可以逗多十幾封利是…), 不過唔緊要啦, 至緊要同喜歡的人一齊過ma 

B-day lunch @ 譽滿坊 @ 跑馬地

我未去過………仔媽提議 & 請客的, 仔媽推介嘅鮑魚雞粒酥 & 竹筒pig 排菜飯好味…..另外嗰燒鵝义燒飽和燕窩燉奶都good good

 

 
 

 
 

B-day dessert @ Charlie Brown Café @ MK

食飽飽就同亞仔去TST 攞番佢訂o左成個月嘅tee….唔提佢, 佢真是已經唔記得買o左件衫tim~  於是就順手行埋MK, 點知俾我發現呢間嘢, 一路以為得TST有鋪頭….

Hehe, 去到得我o地一枱客咋, 好似包場咁…..

 

話晒生日, 點都食件餅啦, 起初想order件心太軟嫁, 張牌話要整10mins, 點知落order 時話要20-25mins…….因為book odinner, 所以要放棄心太軟而改食…..

B-day dinner @ 銖記 @ 跑馬地

其實呢間嘢我o地間唔中都有食……去親就梗係食翅啦 (又平又多料), 但係好多時晏o左就食唔到佢個「風沙雞」, 所以今次就一早訂o………不過, 一食就巧失望, 因為隻雞唔夠熱騰騰, 感覺就好似佢一開晚市就整好okeep 响到咁…..

 

食完晚飯, o左陣車河上山頂就返屋企lu~


1 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年2月28日 下午3:04

    我都好掛住銖記既美食呀.... 你都係港島人呀?

    回覆刪除