2007年2月16日 星期五

金華豬腿

年將近......我一早預備o左一對賀年用品......

登登登登登................就係本小姐嘅一雙金華

話說琴日去完祖國training 早放(…..training
)
,
於是就去o左行又一城先至返學
,
IT嘅時候發現Venilla suiteboots 50% off
,
嗰款
(黑色唔太多details, 尖頭, 1-2吋幼跟)仲要係我呢期想買嘅style
,
於是炸炸拿問吓有冇
38 / 39 , sales 哥哥話有喎
,
咁我當然巧開心要試啦, 心想:『死啦, burn tim

 

……

….

 

點知

……

……

……

……

 

條肥腿實在………….攪到條拉錬拉到一半咋

.....
於是好失望咁離開
……….
唯有連好耐冇入去嘅Le Saunda都睇吓d boots 又係好平, 雖然鍾意IT嗰對多d, 但是唔理 3 7 21
都走去試啦......


……

……

……

……


點知……

……

……

……

今次仲衰

………….條拉錬拉到腳眼咋….sales 姐姐見到都O
,
唯有問要唔要d圓頭款…..唔要唔要唔要….我有巧多, 人家呢期想要黑色尖頭boots

 

好唔憤氣

, 於是又去番IT, 叫佢俾埋其他我冇咁鍾意嗰幾款都試埋佢………結果就係無對著得入………..

 

點解? 點解?  可能細個跳癩痢舞用嘅力度錯o, 跳完又唔識拉根, 攪到e家咁…..

冇新boots 過年lu ....


4 則留言:

  1. 哈哈哈. 我只係試過一對Escada既,拉得一半, 不過sales姐姐話個筒係細 (咁, 邊度有人著得落)我明明減左10磅, 無奶油仲拉唔到架嘛 ~~~ (事後我係vanilla suite都買左對好高跟既) 我都祝你豬年行大運 ~~~ 至於整相既..睇下我blog既介紹 ~ http://hk.myblog.yahoo.com/jw!tpOXS5acFyiAeLU1HLCP6uXcHk6EF7s-/article?mid=799

    回覆刪除
  2. 睇你個樣又唔似有對粗腿啊  

    回覆刪除
  3. GG:咦,你個 size 同我一樣喎 ~ 如果同你行街買鞋,可能會爭鞋 我小腿都粗架!唔係對對boot 都著得落,尤其時家陣o的 boot,可能就番大部分極苗條香港小姐們的超幼小腿,所以都造得好幼下   所以我好少買長 boot 架 ...

    回覆刪除
  4. GG: 唔該晒你呀   嘩嘩嘩, 你唔肥嫁bor, 仲瘦10磅 點減 教吓我啦..... Pumpkin 南瓜妹: ..............我有一雙 實力 腿 笨B媽媽 : ........咁咪會有頭條話有2位粗腿妙齡女郎因爭一對可以著得入嘅boot而 ...........

    回覆刪除