2007年2月5日 星期一

白石....難民豬

禮拜日同e家班同學仔一齊參加o左學校攪嘅活動 -- glof & bbq @ 白石

去白石 ?! 令我諗起難民營law 

 打glof係我嘅第一次咋, 表現當然就 .....不過我都係志在參與同埋去吹水law........嗰度嘅view 巧c服啊!!!而且除o左glof之外, 仲可以放風箏, 騎腳踏車, 釣魚, 同埋有幾個小型兒童設施玩

但是, 至......至....至好玩就是玩以下呢隻

佢價值$198, 我地10條友, 所以平均$20/位......而且佢仲俾我地怒 2粒鐘, 所以好抵呀

待續......因為

, 聽曰再post 多d相啦啦隊


5 則留言:

  1. 哇咔咔.... 我第一次黎就攞第一!! 你張燒豬圖好搞嘢啫~~~

    回覆刪除
  2. I love 乳豬!!!!   Wait for your commet!!!  

    回覆刪除
  3. 咪咪吉 : 歡迎光臨   我呢到好易攞第一嫁咋! 因為呢到係超"低"人氣blog ar ma   如果你响大少奶同笨B媽媽嗰度攞唔到第一, 隨時過來我呢邊......相信我呢到可以令你d信心番晒來 .....e, 咁似d o羊o羊廣告嘅 ............. Fly me 2 JAPAN : 好快好快, 我會努力......不過記得多d過來留d腳毛喎

    回覆刪除
  4. 嘩, 我又bbq, 你又bbq, 乜你咁豪呀 ...

    回覆刪除
  5. 成隻燒豬隊上嚟, 有啲唔敢食呢

    回覆刪除