2007年2月22日 星期四

新年攪作

blog嘅其中一個原因係要凍結回憶, 無論好定唔好都想記錄低佢, 等將來老o左再睇番…..一定好回味

雖然我個新年唔係過得好特別 (甚至有d
),
但係我都想keep documentation, 哈哈

年三十

下午一點幾先同亞媽行一轉花市, 諗住冇咁多人可以睇清楚d (因為估計夜晚同亞仔去一定係玩沙丁魚), 點知……………..嘩嘩嘩…………..人山人海到

 

個情景就似夜晚一兩點咁, 亞媽好怕迫, 佢就梗係嚇到花容失色
……
仲話附近經過d男人味好惡頂
,
於是我o地行o2lane 就閃lu, 唯一收穫就係買o左個吹氣金魚ball ball俾亞媽, 亞媽話條魚好意頭喎…..另外仲食o左又貴又唔好食嘅魚肉燒賣

飲完茶, 買完衫之後就返屋企沖身(仲用碌柚葉沐浴露tim~), 換過件衫(因為嗰日好熱呀), 攞埋d go go (嗰朝再整俾亞仔個弟婦做belated b-day 禮物) 去利苑同亞仔個family 做節, o地呢期好like 去呢樹食, 嗰度d嘢又幾好味嘅, 個鮑魚同d魚翅(係亞仔喜歡嘅排翅)嘅水準都巧ok, 可惜唔太方便

,
費時
親兩老啦~

 <---
再整 go go

之後就同亞仔睇零晨兩點嘅【門徒】, good…

good
比我想像中睇,
....
而且仲有
3大型男呢

睇完戲都已經成
4, 跟住响天后食完糖水就去行花市……..e, 比想像中少od d bor , 可能已經成5點幾六點啦, d 鋪頭都減價清貨, 所以我o地今次嘅收穫比之前豐富, 計有:

一對minnie mouse cushion ($12@), 一隻pig 錢箱 with 日曆粒粒 ($30), 一副pig啤牌 ($10),

2 個麵包花decoration ($12.5@), 2枝惠蘭 ($10@)

 返到屋企, 上牀
已經你朝早
7am lu…..

年初一

唔夠4粒鐘又去見亞仔lu……因為要去佢屋企拜年(亞仔仲要斟茶同佢爸爸拜年tim~), 之後再同佢d親戚飲茶團拜, 跟住又去佢屋企個舊街坊到拜年…..係悶od d , 不過收穫唔少呀

年初二

今日就輪到亞仔同我亞媽拜年, o地飲完之後兩個就去【行吓街當拍拖拖】

, 行行吓我o地就去o左腳底按摩
……hohohohho,
c服耶~

 <--- 亞仔粗腿

夜晚我o地就去婆婆屋企拜年&食麵 , 呢個係我o地家鄉嘅傳統, 不過已經係一個十分、非常simplified version
lu…

年初三

赤口冇嘢做, 上網, tea window shopping………

就係咁樣過o左個年lu.....


沒有留言:

張貼留言