2007年2月24日 星期六

打邊爐逗利是賀牛一

琴晚又做Kinder出奇蛋:

去大學同學新居house warming:

plan o左買果籃送俾屋主, 之前lunch time 响街市睇過......嘩, 巧唔得law, 又貴又冇日本溫室蘋果, 又冇士多啤梨.....於是落番去Jusco買, 嗰度可以自己揀完再幫我pack, d 生果種類都ok多, 點知.......

我揀完生果要我等成半個鐘先pack 完!  叫亞姐follow up 吓啦, 點知佢d態度........

 <--- 好彩都包得唔錯~

逗幾利是:

由於舊年剛剛有幾pairs同學結O左婚, 今年我可以逗多幾封

 MY B-day celebration @ 打邊爐

多謝晒

 


6 則留言:

  1. 嘩, 好多野食!!! 祝你生日快樂!

    回覆刪除
  2. happy birthday woo.........!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 亞B : 多謝晒 多謝光臨呀 Emily : Thank you

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年2月25日 下午3:48

    又係我,, 生日快樂!!!

    回覆刪除
  5. 第一次留言, 生日快樂呀!! 訂閱埋你個blog

    回覆刪除
  6. 幸福小女人 - Diana : 多禮你一得閒就來探我喎 Karen: 嘩....多謝俾面

    回覆刪除