2007年2月23日 星期五

小姐......出來收花!


........d 同事送優先賀我一呀


我o地星期一就book o左noon for after b-day celebration 呢.....

 


7 則留言:

  1. to我既好姊妹, 我都祝你sweet sweet b-day 先 ~~~~

    回覆刪除
  2. 今日人日, 祝大家生日快樂

    回覆刪除
  3. GG:  多謝晒~ Ivany : 大家咁話

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年2月25日 下午3:47

    生日快樂呀!!! 祝你日日都開心... 日日都快樂,  日日都幸福... 重有最緊要身體健康呀!

    回覆刪除
  5. Happy Birthday ar .... 雖然遲咗恭賀你,但有心唔怕遲吖。扎花好靚喎,你啲同事對你都好好吖。

    回覆刪除
  6. 幸福小女人 - Diana : Fan Q  P 女:   多謝晒  但係今日返工, 扎花已經........

    回覆刪除
  7. 吓,你冇拎扎花出嚟插好佢呀?咁一定好快謝架,首先 office 冇乜新鮮空氣、另外扎花嘅水份好少架咋。我通常都會拎返屋企等媽咪幫手插好佢架,試過有一次收 x金香,可能太夜返屋企喇,扎花因為缺水而謝謝地,但係插落花樽度,佢超快吸晒啲水,跟住居然唔謝喎。

    回覆刪除