2007年2月9日 星期五

情人節 Go Go 力 -- 預備篇

琴日返學之前去o左行Log-on, 買o左d "go go 力" 用品 預備整俾d同事&同學仔响情人節

今個情人節要返學冇得同亞仔慶祝

....唯有要之前慶祝.....

另外, 整到凍餅俾亞仔啦......如果唔係, 佢都係得"go go 力" 咋

今日放工要盡時閃去年$10店到買d 包裝用品先得呀......琴日响log-on 見到嗰d好貴呀, 同一款包裝set, 佢嗰度要賣成$3x - $4x 呀

希望今晚或者聽朝可以整到試驗品, 如果ok 嘅話就可以  post 出來俾大家睇啦


6 則留言:

  1. 記得預埋我呀 ....

    回覆刪除
  2. 仲乜事兩位GG小姐也說自己浮誇嘅?

    回覆刪除
  3. madame Pi,蛋我得閒先post點解我會浮誇 ~~~ It is a long story,不過我呢個浮誇係比人封既, 唔係我自封的 ~~~  ! 而家自認又如何啊

    回覆刪除
  4. 我有冇份o架?

    回覆刪除
  5. Ivany : 成功的話就梗係no problem 啦 Madame Pi : 多謝光臨  我是自認係浮跨嫁..... GG: 好姊妹, 俾個5我.... Honey : 我整到佢似"A"你都要 嫁......

    回覆刪除
  6. 你整嘅,我一定

    回覆刪除