2007年2月22日 星期四

失驚無神見BBs


琴日亞仔去同事到團拜兼玩大喜慶, 佢叫我放工去joino, 但是我本身想返學讀書嘅…..所以一早就reject o…….: 本身想返學讀書, 即係e家冇啦…..sigh, 正懶

臨放工前, 同事B話我知, 我至愛
Wapi BB
會接佢放工
我梗係留响
office Wapi ….呢期佢開始識講嘢, 至叻
good就係講個
“car” …….哈哈, 可能係男仔啦, 佢特別喜歡睇車車.....

跟住就去我honey 到還番條『減肥腰帶』俾佢……well, 唔好問我

belt work
work, 因為我借o左差不多3個月都冇用過
……
honey 到除o左還腰帶, 仲可以"豆" 利是同埋玩佢個女.................sorry, 係侄女咋
~

曉琳
BB 好肥好cute好得意呀…….佢見到人成日都笑瞇瞇, 通常5個幾月嘅BB 開始認人, 但是佢見到我都冇
(…….
可能我太
nice , 哈哈) , hehe....佢係我呢期新歡
…..

 <---成日都
笑瞇瞇

曉琳BB e家未夠6個月已經識巧多嘢, 叻叻

good
…….佢仲有自己嘅私家馬桶
tim……
佢識响馬桶樹辦大小事務嫁

 <--- 辦緊小樹


新年流流去人o地屋企梗係唔可以帶兩"梳"蕉啦, 但是太失驚無神咁上去lu, 所以唯有响公司樓下買o左份小

禮物俾亞
B law....honey 就梗係我d愛心
go go 力啦

 

 <--- BB & my 小

8 則留言:

  1. 我最喜歡搞人地d bb, 幾個月冇反抗力最好玩

    回覆刪除
  2. 禽日我地先玩左個3個月大既BB,好好玩架,邊個抱都得~ 我地玩到鬼死咁大聲都無事!(佢阿哥...跟埋我地去唱k都一樣瞓到..真係10個叻呀)

    回覆刪除
  3. 我訂閱咗你呀,得閒我會留言架喇,你得閒都去我度留隻言啦。

    回覆刪除
  4. 我個BB緊係得意 ...我好鍾意張馬桶相呀,所以我都copy咗一個...

    回覆刪除
  5. Ivany : 同意 所以我巧鍾意玩 人地 d bb嫁............... GG : 隻B當o左佢阿哥d歌聲係吹 曲..... P女 : 多謝俾面 Honey : 我send貓俾你咪得law

    回覆刪除
  6. BB 好可愛呀!! 好似已經好大個人仔, 識得同人微笑, 哈哈!

    回覆刪除
  7. 亞B : 係呀....佢好cute 耶~

    回覆刪除
  8. GG:呢個 bb 好開心呀!淨係睇相已經想笑 ~

    回覆刪除