2007年2月12日 星期一

一個比較特別的婚禮

話說舊年已經飲o9-10

以為今年可以停吓
......點知今年 up till now 都收o3張炸彈
(
亞仔已經講o左佢有同事又會响今年結婚……
surprise)!!!  講真
d rundown
個個都差不多, 响咁短時間飲咁多餐其實都有d
(但係人家結婚當然梗替人開心啦
,
甚至有時會感動到
tim), 特別係如果成圍枱
d
人都唔太熟 or 唔識就……

琴日就係亞仔個同事嘅大喜日子
……我o地5pm
响黃金海岸觀完禮之後, 亞仔當然就要去聯誼(......#xyz*&%
)…..難為攪到我要扮
Victoria
碧咸咁帶佢od女同事行x門市中心 (因為我比較熟路...
)

琴晚o個條 例行intro-短片就比平時嗰dd新意呀

, 同埋個marsh-in都好正
good ......可能我鍾意
phantom
呢首歌, 所以當佢o地呢對新人同埋d兄弟姐妹拎住個phantom mask 行入來嘅時候又真是好special ……琴晚個MC叫我o地留意今日嘅【經濟日報】¯……hohohoho, 原來訪問o左佢o喎!
 

 

 

 ¯ 大會主題 : 化裝舞會

 

 <---法式美點雙輝 (中間嗰杯係楊枝金露呀)


2 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年2月12日 下午6:21

    嘩... 佢地真係好有心思!! 我諗佢地都花左好多時間去prepare... 我都好怕去飲... 因為真係好悶... 但自己朋友結婚當然會替佢開心.. 希望以後D婚禮可以再攪得有特色D.. 其實唔一定要好傳統咁影相, 打牌, 埋位, 播片...有時causal D.. 好似cocktail咁仲好...

    回覆刪除
  2. 宜家好多一條龍服務, 比起以前方便左好多! 但其實搞到好似做show咁! 你睇第一次好似好新鮮, 但係好多時你抄我我抄你之下變左會好悶

    回覆刪除