2007年2月8日 星期四

Wing Wing 吓去按摩

今日仲係咁wing

頂唔順走去睇醫生, 來真係耳屎(O…… 應該係 "耳水"
)
不平行

 

睇完醫生見仲有時間 (因為跟住要返學), 於是攞住張免費coupon 睇吓book book 到按摩 (因為實在太掛住

bkk spa lu) …….按o左45 分鐘……um ok
 
但當然比唔上
bkk 啦! ……於是乎…….又買咗個$980 0course (佢話買10 2, 平均每次都係$8X咋) …….well, 見個價錢都ok ar
所以
……..
 
個按摩姐姐話我條頸同埋右邊膊頭好緊好緊喎
, 一路按都咯咯聲”, 佢話要我唔好側身瞓, 留意坐姿,唔好側住個頭講電話, 因為按摩治標唔治本 (自己倒自己米 ?!
), 但是要我記得.......

 

跟住上琴晚嗰堂就好刺激lu....自己已經wing緊, 佢仲要教我哋用Excel run d

models…….
, 救命呀
超快呀
…….佢都唔知我豬標
先得嫁
……..

 


5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年2月8日 下午3:03

    嘩, 你平時去開邊到按摩架,,, 我呢副老骨頭都係要成日去做mAssage架,, 不過過左黎DUBAI呢邊就無啦,, 我條腰骨成日都好酸痛,, 我知自己坐姿有問題,, 但都無法... 聽到你話一路按一路'咯咯聲' ,, 我好懷念呢... 因為按完一定好爽呀!!!!

    回覆刪除
  2. Dear GG, take care ! 我禽晚瞓瞓下都鼻塞, 今日開始想流鼻水....睇怕又要開始食定藥打底lu~ (唉 ~~聽日又要開OT到晚上9點)

    回覆刪除
  3. 免費 ?????????????? 咁正係邊到有呀?? 你wing仲去message??

    回覆刪除
  4. Honey, 保重身體呀! 我仲等緊你 date 我o架!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人 - Diana : 其實我唔係成日去 massage 嫁 …… 但是上個月响 bbk 做 massage 真是巧 c 服 , 攪到自己又心思思想去俾人按 law……hehe, 不過按完又幾爽嫁 !   你咪就番 hk 嘅 …… 咪可以去 massage law GG: 多謝關心 你都要 take care 喎 !   有冇攪錯呀 , 你 o 地都要 OT 到咁夜 簡直會做到人都癲 喎 Ivany: 張免費 coupon 係上次响 salon 做 treatment 嘅時侯送嫁.... , 呢 d 咪係 marketing skill law, 睇中我呢 d 貪小便宜 嘅c9心理 …… 點知試完一次免費 massage 之後 , 俾人 幾吓就上當 law Honey: 你記得呢排唔好洗咁多錢住 …… 留番多 d 買嘢俾我喎

    回覆刪除