2012年7月25日 星期三

餓底7月聚

2012.07.21 (星期六)

餓底7月之星係B媽同甜甜

由於兩位生日主腳之前有事要改期 (我們餓底聚基本上訂了每個月第二個星期六舉行), 所以改後了一星期搞

可惜因此有幾位餓底成員來唔到, 另外又有成員唔c服, 所以今次餓底聚成了BB聚 

地點係笨B媽媽屋企 (打搞晒啊)



未去大西北之前, 由於要帶餅上音樂班 (之前團購買落的), 所以我一早舉手要求買外賣 (end up B媽叫我負責買小朋友零食)

去到我已經餓到屎, 好彩B媽同甜甜都預備了食物, 真係唔該晒 ~

個肉燥麵之前睇B媽個blog都想整來看門口, 今次食完真係要"的"起心肝.....................叫姐姐整先

真係好方便又美味~



個雞翼同豬頸肉都係用光波爐整o既 (原來B媽屋企O既廚房設施好齊備, 除了光波爐, 焗爐, 仲有蒸爐, 咖啡機, 雪糕機同埋來緊O既麵包機, 真係整乜都好方便啊)



 

餅神O既戚風蛋糕真係好軟熟, 大人同各位小朋友都愛吃呢!



B媽屋企夠大, 小朋友有好多地方走來走去, 而且仲有個大kitchen, 大會都好喜歡啊!







可能芝士餅同笨C年紀差唔多(笨C大芝士餅3星期), 所以呢日佢O地好friend 呢.............你睇手拖手呀



呢期兩位女生都超愛自拍啊!



睇得出B爸好有愛心, 佢一路都陪各位小朋友玩啊, like!





唔知係唔係呢日笨C同芝士餅都過度hyper, 而little mr chan 又訓o左, 所以我個好"女婿"承熹cool果o左d d ~



你睇...........佢同芝士餅幾面左左



呢到d「餓二代」真係由nb識到e家, 來緊仲有茄汁豆加入...............希望佢o地好好keep住由細玩到大呢份友誼啊!



睇住d細路就真係發覺時間過得好鬼快...............

轉眼間, 靚媽Diana個囡采霖又5個月大了!

之前靚媽生完去探佢o地都好似冇耐o既樹咋, 時間時間真係快到冇晒影~

采霖妹妹真係好可愛又好肉地, 個個爸爸見到都lum晒



我自己覺得5-10個月o既bb至好玩 (既實淨又識笑, 但仍然有濃濃的 bb feel)

所以我好miss芝士餅o既bb時代啊~~~~~~~~

e家唯有多d同采霖妹妹玩啦



同場加映:

靚媽同甜甜都買了新o既Sony相機 (佢o地之前果部Panasonic我後來都跟住買o左), 呢日靚媽用呢部相機同芝士餅影o左幾張沙龍相好令啊~

搞到我又心cc想換機呢~






4 則留言:

  1. 妳地呢份友誼, 就由小朋友延續落去
    [版主回覆07/26/2012 09:33:24]係啊, 我都好想好想呢

    回覆刪除
  2. A La Claire Fontaine2012年7月26日 上午10:04

    係屋企gathering幾好,吾洗趕頭趕命
    [版主回覆07/26/2012 18:01:32]係啊............不過屋主就會辛苦d

    回覆刪除
  3. 我問過o的玩開機o既朋友, 佢地話 Nex-5 同 Nex-5N 爭好遠架原來!難怪同一支鏡, 5N 影出來靚咁多啦!!!!! 但價錢差唔多咋 (加兩支鏡套裝 $6xxx) 你考慮下啦

    回覆刪除
  4. heheh....你地定一個fixed星期去gathering又幾好,唔洗左約又約...約約下越來越少人...之後就唔約﹗

    回覆刪除