2012年7月18日 星期三

淘書

之前唔記得o左去邊位blog媽樹逛逛

見佢介紹係淘寶寶到淘o左Gakken o既學習紙

她說才$2x人仔, 但印刷精美又厚疊疊, 而且仲有3個stages

於是我又去睇下............可惜我睇果陣得番4-6 (原先仲有2-3, 3-5的)

我當然想買2-3俾餅啦, 去問個賣家, 佢話呢d係正版貨尾, 佢o地唔多貨, 也都唔會再番貨.............

所以得番4-6我都買o左先

(p.s. 我係HK一間online shop見到有, 不過就要around $80/本)

收到實貨, d quality真係好好 

同Diana靚媽傾開, 原來佢都入o左Gakken 2-3 俾我女婿承熹玩玩, 佢仲買多了本預備送人............hehe, 多謝轉讓 ~

 

原來呢個賣家有好多圖書同玩具賣, 有d仲報稱係正版 (當然係淘寶寶所謂o既「正版」大家要小心考慮啦)

不過見到Usborne o既書才$2x人仔起, 於是就買幾本睇下o咩quality

收貨後又覺得幾ok............都似正版

不過就多塵d..............我要每個page抹下

買本bedtime storybook, 希望加強自己同餅講故仔啦 ~



本telling the time係想教佢睇時間, 好似$2x人仔 (早兩日香港都有團購, $5x)



另外見到d baby emlo好cute, 一set set 貢賣, 又係$2x人仔...........好, 又買來睇下

呢set原先一套4本, 點知本Eyes & noes duplicate o左, 貢o既價錢就費時換啦~



仲有呢set拎出街都好ok ~



之前係吉之島都見到Crayola stampers, 冇記錯好似成舊水, e家就$20人仔



收到貨後即同餅玩, 好ok啊而且芝士餅都好愛玩!  反而海綿寶寶果個ABC浴室貼貼O既quality就差o左d ~

(p.s. 芝士餅後而果幾個玩具箱都係淘寶寶貨, 又係幾good啊!)



呢set讀卡機連三十幾張卡o既quality就唔多ok, 不過$4x人仔, 決定玩兩o野就



總的說, 呢間o野d寶貝都ok, 過埋書展(睇下有冇d平靚正圖書), 我會再睇下佢d Usborne書呢~


同場加映:
家姐姐朋友送俾餅o既.............thanks


沒有留言:

張貼留言