2012年7月31日 星期二

幼稚園pg @ Ming Wai

呢篇係遲打的blog...................



呢個幼稚園pg都完o左3個星期



唔想打因為好似冇乜特別O野講貢



之前一路都想試下報由幼稚園搞o既pg, 想睇o下同平時上o既有咩唔同

我們報o左呢間係區內都叫做有d d 名氣o既幼稚園 (不過都唔太多幼稚園搞pg, 就算想讀維記都冇可能, 因我冇出世就幫佢報名)

個pg要上個半鐘, 係英普班, 每堂都有一個topic, 英文同普通話時段都以呢個topic為主

基本流程係: 先係操場warm up下 ---> circle time 唱歌 ---> 英文時段 + 教勞作 ---> 普通話時段 ---> 分小組做勞作 ---> 茶點時間

其實芝士餅報o既時候未夠稱 (要1.5歲才可報), 不過我就"扮crab"同學校講佢上一陣就夠, end up 就報o左 (可能我via mail 同已attach支票)

之後我通知另一10月媽媽報, 點知學校reject佢, 話一定要報o既時間足1.5歲才可報 (呢位媽媽就直接去學校報)

不過, 我上完都發覺真係足歲上才好!

呢個pg我報了兩期 (其實原先我唔想再報第二期, 可惜我想報既另外一間天后pg長期waiting都未有位, 於是就繼續係暑假前讀埋佢)

初初芝士餅都真係唔太follow到個課程, e.g. 上堂前大家circle time 唱歌做動作, 當時未夠稱o既芝士餅頂多只可以un pat pat; 又例如最尾o既茶點時間, 大b都已經可以自行食o野, 但餅餅就未掌握好

..............所以初初幾堂, 芝士餅都會

感恩之後大個d d, 佢o既表現都有所進步, 亦都冇再喊............... 不過, 我始終覺得佢O既表現都係冇响CPDA貢好~

umm 你如果問我, 我只係覺得成個course overall來講係so-so

當然, 佢係幼稚園, 某d o野 (e.g. 勞作o既物資, 茶點食物o既種類) 都唔錯, 同埋除了英普兩位老師之外, 仲有d 姐姐support..............地方亦都夠大 (不過舊!)

之但係...............有d o野又太流水式or冇平時上o既pg貢多caring

例如上堂時, 老師就好似返工貢教完就算, 有小朋友唔留心or 走來走去都好似"由得佢"貢..........(而呢個情況到第二期就好似愈來愈嚴重)

特別係上普通話時段, 個老師只係用普通話講幾個當日課堂主題o既生字 + 拎d小物資出來就算

可能好多時小朋友上完英文時段突然轉台用普通話會冇貢集中 (而且又有一半人跟英文老師去做勞作), 好多時都會坐唔定, 走o左佬

但位普通話老師就唔多理, 總之邊個小朋友仲係度就教, 走o左佬o既就唔理 (反而我上cpda唔會貢, 老師一定個draw番走佬小朋友o既attention番來)

我都知個個老師係有所不同, 貢啱我就碰到呢個啦

不過, 堂堂都有勞作做, 可以有同芝士餅一齊做o既output 出來又好似幾開心   (無聊的媽媽)

最後一堂, 老師一早講話玩濕身, 點知我又唔記得帶泳衣

end up 我唯有除o左芝士餅條褲, 摺高件衫俾佢落水玩   芝士餅當日都好開心啊~



仲有幾個月先正式返N班, e家除了繼續上CPDA o既學前班之外, 我想芝士餅上英文班加強佢英文o既能力啊 (因為我們成家都好似冇乜用英文同佢溝通)

之但係, 我又想上返kindermusik / music pg, 心大心細中

P.S 提外話, 係呢間pg遇到另外一位人氣blog媽o既小朋友, 不過佢同芝士餅唔同班呢~

3 則留言:

  1. 人氣係老闆娘果個定D我無睇唔識架呢??
    我好比有朋友女上kidermusik
    [天蠍GG回覆08/01/2012 22:07:38]1.5 yrs 上的公司既PLAYGROUP一定要家長陪,同一定要練 !否則我建議上鋼琴班 (無家長,但好似3歲以上) COO CHING / KULU 果D。。。我麻麻BUY
    [版主回覆08/01/2012 10:03:46]唔係人氣老闆娘啦, 係blogger媽媽啊! 我們之前上過一次kidermusik o既village, 感覺都幾好, 所以又上上返.........btw, 你公司都有music pg, 我試過團購堂, 不過都係覺得kidermusik好d ~

    回覆刪除
  2. 你果邊近唔近海怡 ? 我好多學生都係裡面讀,好似幾OK
    [天蠍GG回覆08/01/2012 22:05:58]海怡無維記 (維記得個名,我呢度好多維記上班際,麻麻地。。。。)
    [版主回覆08/01/2012 10:04:28]唔近啊..........海怡維記?!

    回覆刪除
  3. 我上個班又ok,可能因為大b多,大頭妹已經係最細﹗不過因為大頭妹之後都繼續係度讀pn班,我當比佢熟習一下環境。你會去邊度上英文course?我都想比大頭妹上,之前個姐姐講英文,依家呢個廣東話,想比佢接觸返多少少英文﹗

    我有幫大頭妹報維多利亞,大頭妹5個月大的時候去報,幾個月前先有位,都返pn班啦﹗不過有朋友的小朋友上完覺得一般。可能我要開始幫小丸子排隊啦﹗crazy﹗
    [熊貓女王回覆08/08/2012 16:03:15]好呀... thank you 先! 我都好鍾意天后嗰間呀... 不過因為之前升班 (第二個 age group)... 由星期六轉咗星期三... 咁九月之後我唔想再返 weekday... 而家都仲未 confirm 到星期六/日的課堂... 如果 wait 唔到... 可能都要轉第二間試下...
    [版主回覆08/08/2012 09:38:58]MMBB 而家上緊一個在天后果間, 正正係我想上果間啊, 我覺得好好呢! 大頭妹屋苑附近個商業大廈都有d英文pg 我仲未去試堂啊, 試完ok我pm你呀~
    [熊貓女王回覆08/03/2012 16:39:49]唔好意思... 搭咀... "屋苑附近個商業大廈都有d英文pg"... 如果有好介紹... 可唔可以 share 一下... MMBB 而家上緊一個在天后的... 都想轉來試下...
    [版主回覆08/01/2012 15:31:00]我都見你們呢班係再大b d (但芝士餅有d同學仔都係大b, 做到所有指令)..........而且我見大頭妹每次circle time 都跟到動作, 又好淡定, 叻! 你來緊繼續讀, 佢繼續上熟習一下環境當然好啦! 芝士餅大概1歲時我想報維記pg, 佢都話要早1年報.......貢我見如果排到芝士餅時已開始N班, 所以我就放棄o左..........另外想報多多, 排o左半年有位又同呢樹crash o左, 激屎! 你屋苑附近個商業大廈都有d英文pg, 我心大心細中呢..........pm你再研究

    回覆刪除