2012年7月17日 星期二

天使魔鬼混合體

懷緬過去常陶醉,一半樂事一半令人流淚........

細時o既芝士餅好girlish好乖貢

e家大o左愈來愈naughty, 愈來愈令人



真係好掛住粉團baby cake o既美好時光啊

..........................

不過, 當時佢係一隻超級厭奶餅, 餵奶又係餵到人都癲

家陣, 佢o既情緒真係令人摸不著頭腦

好似前日星期天帶她去見我的大學同學慶生gathering

未入餐廳前仲係一隻happy girl, 笑到西瓜咀

點知一入餐廳就喊到唔收聲  (都幾大聲下)

........................... 雖然我外表仍然好冷靜貢去clam down 芝士餅, 同佢介紹呢d係爸爸媽媽o既朋友, 唔屎驚云云

不過自己個心仍然不是味兒, 仍然感到好embarrass

朋友都問乜餅平時唔係去開playgroup咩?!

係...........佢平時去pg係冇問題, even周圍去試堂, 唔水5mins都已經好活躍, 周圍走

就係知點解見親我d朋友就喊喊喊

今次仲搞好耐都唔多掂, 去到差不多食晒飯, 佢居然都冇話想落地

End up 我帶佢去小朋友corner 玩下之後就叫好d d (但仍要我陪佢)

有時係天使, 有時係魔鬼, 真係令我不知如何是好

真係令我





1 則留言:

  1. 我諗佢哋踏入trouble two, 有自己的情緒但未識控制。不過當佢哋心情靚又同你玩,咁又係一個可愛的芝士餅!
    [Yan回覆07/19/2012 07:38:01]媽媽, 小朋友咁活潑係好事黎架, 雖然辛苦d, 但證明佢健康+聰明, 妳要繼續加油呀! btw, baby cake個樣真係好得意呀
    [版主回覆07/18/2012 10:20:24]係就係............不過有時天使有時魔鬼, 個反差貢大, 我自己都俾佢搞到癲癲地 覺得自己好似冇好好教導餅貢~

    回覆刪除