2012年7月5日 星期四

Oxford Path 「Bloggers專享遊戲小組體驗日」

2012.07.01 (星期日)

芝士餅第一次參加o既blogger event就係去年7月新推市場o既Oxford Path幼兒英文學習套裝 (詳情按此)

你睇o下............貢快又一年鳥

呢一年, 我們仍然有用當日Oxford Path 送俾我們o既trial package同芝士餅玩, 仲日日播Chant & Sing Along 1 tim (好多謝大會啊!)

呢期教餅學a-z都係用佢o既點讀卡..............有時芝士餅都會拎住枝smart pen跟住講呢

講真, 我仍然心cc想買成套番去.............compare 出面市場o既同類套裝, 其實Oxford Path個價錢同質數都好acceptable, 至正就係佢強大後台........Oxford University Press 啦 ~

我同老公講, 如果我再生多件就會即買Oxford Path!  因為兩個細路share個cost, 感覺抵好多

e.............又講到離題o左~

繼上次肥彭講故事之後, 今次好高興再次收到Marketing o既邀請, 出席佢o地為專為bloggers們搞o既遊戲小組 (playgroup) 體驗下..........

其實如果買o左Oxford Path學習套裝o既用家, 佢o地就可以regular 安排一系列o既配套服務, 好似「一對一學習跟進服務」、「家長講座」同埋「幼兒遊戲小組」, 籍此跟進幼兒o既學習進度, 分享英語學習心得同埋俾小朋友透過playgroup o既活動有更多機會用英文溝通~

我們今次居然早到, 第一個家庭去到, 所以可以周圍同芝士餅影下相~











呢個"牛津幼兒英語天地"感覺好舒服乾淨同光猛 (作為媽媽, 梗係留心小朋友上堂o既地方啦) ~















哈, 芝士餅好like呢隻Oxford shoes..............btw, 佢擺呢隻鞋個concept好正: 著住對oxford shoes踏上牛津英語之路, 哈!



由於今次呢個trial playgroup只係for bloggers們體驗下, 所以各位bloggers o既小朋友年齡分別比較大, 由6個月到兩歲幾................(當然如果係用家就會分開年齡組別上堂啦)



同其他pg差不多, 呢到pg o既流程都大同小異:  warm up 玩玩具 ---> clean up ---> 唱歌仔 --> 講故事 --> 小遊戲 (認顏色) --> 小遊戲 (畫圖畫) --> Goodbye song

目的都係想訓練小朋友o既多元感觀, 語言, 社交, 認知同大少肌肉







不過同出面坊間o既pg最大分別係呢到o既課程內容都係以Oxford Path故事貫穿

Oxford Path 主要係由幾位卡通人物Cheeky, Kaboo, Curly & Moppy 為骨幹, 緊貼小朋友成長階段o既需要, 同小朋友一齊學習, 一齊成長(e.g. potty-train)

我想..............如果係用家, 屋企有晒成套教材, 平時都會佢來同小朋友講故事學英文...........小朋友e家上堂又見到呢幾位平時見憤見熟o既人物, 感覺一定會特別親切, 容易吸收..........而且家長又可以偷師返屋企繼續同小朋友學

你睇, 導師正利用Oxford Path 故事書&公仔同大家講故事



今日主要教大家花朵同顏色

繼上次肥彭講故事之後, 我發覺同小朋友講故事, 我們做大人一定要投入, 要同小朋友有interactive, 有時又要問o下佢o地o野吸引佢o地注意力, 要生動d同佢o地講, 力求小朋友易d吸收.....................講真, 我老爸老媽自細都冇同我講故事 (我諗我o地個代都唔太流行), 所以真係冇乜經驗, 希望自己邊學邊講吧

講完故事之後o既兩個小活動都係有linkage, 一個係唱歌歌認顏色同另一個係畫花花填色~









我覺得呢個approach好好, 好連貫, 可以加強小朋友o既concept    (雖然流程同平時上o既pg都差不多, 但平時上o既pg個linkage就冇乜.........有時呢個活動係去認顏色, 但下個活動就去爬隧道), 睇得出Oxford Path編寫課程o既心思 (聞說佢o地個pg都係由套教材o既全球9位幼兒教育專家參與設計同編寫) ~



另外, 當日o既活動小組導師張子暉小姐, 佢口Oxford English真係「洛洛聲」好好聽

導師話呢日各位小朋友都做得好好, 面對陌生o既環境同人物 (而且大家又唔同age group), 佢o地都有一定o既反應, 所以佢都好impressive

另外, 佢話唔同類型o既小朋友, 教o既方法都有所唔同, e.g. 斯文型同活躍型

For餅, 佢係活躍型...........我唔可以force佢全程坐定定貢教佢, 一定要摸清佢條路教.............而且如何選擇好o既pg, 身為家長, 我們要考慮到pg能否有足夠感知刺激, 內容能否配合孩子成長同課程編寫o既內容, 有冇足夠指導(say有冇講解背後原理同細節)............來緊再搵pg, 我一定要會留心留心~

你睇, 呢期o既cool果餅都俾導師抱抱啊 ~




當日芝士餅都叫好合作, 早奶完冇nap過去到都幾合作...............除o左臨尾見到隻大Cheeky又不斷拍心口話驚驚

呢日仲見到其他bloggers o既bb, 隻臭餅都算熱情............
 

仲有見到Matthew仔(佢好乖留心聽書又仲笑笑口), 另外另外仲有見到大頭妹啊 (佢又係非常乖坐定定)

你o地睇............大頭妹同芝士餅來個big hug呀



上完堂, 大學仲送上証書同小禮物俾我們



隻Cheeky仔仲識唱歌嫁..............第一日芝士餅見到Cheeky仲有d驚, e家就成日按佢隻手唱歌跳舞啊, 呵呵呵~

係到再次多謝Oxford Path o既邀請 ~

更多資訊可以睇:




2 則留言:

  1. 我都覺得Oxford Path. 呢套教材好好用,好值得買!其實每日spend around 30 minutes, 過一排你就會見到效果!
    [版主回覆07/09/2012 18:23:14]呵呵呵, 你又講到我心cc了~

    回覆刪除
  2. 哈哈, 睇完妳篇blog, 我突然覺得套教材買得好抵呢!!
    不過佢真係幾好用, 同埋matthew咁細已經見到效果, 當然生多個share個cost就更加抵啦 (我都有打算生第2胎, 妳呢?)

    回覆刪除