2013年6月19日 星期三

芝士餅的父親節@2013

2013.06.16 (星期日)

呢日Papa親我們又冇乜攪作

之前一日去Kidsquare上letterland, 佢o地鼓勵我們叫埋爸爸一齊上

於是我拎o左枝剷叫老公起身

好彩佢都肯陪芝士餅上堂

今日勞作環節就整了條呔做父親節禮物

而學校星期五又有個恤衫型電話套



好match bor ~

相信學校教o左佢o地, 所以問芝士餅佢都識答星期日係「父親節」

又識對住老公講 : 「父親節快樂」



父親節呢朝早芝士餅好早起o左身

不過佢Papa之前睇波當然仍然大

原先我同芝士餅在家玩o既

之後芝士餅見6299出街又跟住去................原來去了赤柱啊~






嘻嘻, 我也樂得清靜hea o左兩粒鐘

之後以為芝士餅返來會nap nap 啦

點知呢位小朋友精力旺盛, 屎都唔去nap

於是就跟了我同老公出去食late lunch



原先想帶佢去公園玩, 點知又落雨

所以我們就上了靚媽家hea陣

佢o地三隻小鬼一齊玩, 我們齋望都唔太辛苦





之後就返屋企再接6299出去食晚飯啦

今次唔係食中餐...........而改吃西餐呢

佢o地不斷叫蠔食 (好彩我一向唔好引唔到我)

由於一道道菜上, 食o左3粒幾鐘 (餐飯遲d再出post)



芝士餅返來唔水3分鐘就, 我呢位陪訓員真的開心屎

hehe, 又簡簡單單貢過o左個父親節啦~



1 則留言:

  1. HEHEHEHHE...點解大頭妹好似完全唔知父親節咁嘅?我成日覺得佢好似活係自己的世界...
    [版主回覆06/19/2013 16:34:27]umm, 你有冇問大頭妹? 因為我問佢個勞作整俾邊個, 貢就講係俾Papa; 之後再問佢來緊係咩節日 (貢我提O左第一個"父"字), 芝士餅就話父親節, 貢我又提佢星期日起身就同papa講父親節快樂, 所以我都有份不斷e e or or remind佢呀

    回覆刪除