2013年6月21日 星期五

Big Muscle Gym @ Kidville

話說去年join了Kidville o既皇牌playgroup -- Rockin' Railroad (按此)

之後由於11月開始返下午N班而crash o左時間

Kidville o既負責人Fion 姐姐又好好人肯安排幫我們轉堂

時間o既問題, 我們就揀唔到Rockin' Railroad而上芝士餅好有興趣o既 Big Muscle Gym

上完11月果幾堂之後, 我們仲繼續上埋 winter semester..............

因為芝士餅真的好enjoy呢

佢每個星期都好期待去Edmond (即係Kidville教Big Muscle Gym個trainer) 果到

yeah.............16堂完成後拎o既certificate呀



上Big Muscle Gym 每次個流程大致上係貢o既:

circle time 唱下歌 --> warm up --> build the blocks (即係砌d大大舊軟淋淋果d積木) --> 玩gym (次次有d唔同setting玩) --> Tumbl Trak (即係類似跳彈床貢) + indoor swing --> bubble times --> 彩虹傘 / cool down exercise --> circle time 唱 goodbye song

雖然流程堂堂大概如此, 但每次都總有d d 唔同, 而且每樣玩一陣, 芝士餅已經好hyper 啦

好似呢次就入樽...........佢初頭唔係好入到, 慢慢地見到佢有進步呀~

另外又試過玩足球 ~




呢次又玩雙槓, 真的估唔到佢都manage到~



呢次玩障礙賽, 仲要一路拎住個雪糕桶, 入面有個波仔要make sure 唔好整跌



呢次就monkey jump, 跳左中右.............在我們大人來講好似好簡單, 原來要小朋友去manage都唔易嫁~



哈哈...........monkey bar 佢至開心啦




有得sir sir 又係好開心~




行平衡木.........真的睇住佢有進步, 由初初要我們側邊扶住到後來自己行



每次jump o左一兩次Tumbl Trak 之後必玩o既 indoor swing



表面上, 上gym好似同其他pg比冇貢學到o野...........

但其實上gym都可以練習小朋友大肌肉發展, 手眼協調, 專注力等

另外, 每次上堂大家都要幫手clean up, 玩Tumbl Trak 又要line up 一個一個輪流玩, 呢d小點子都係令小朋友學到o野既

而且對於好動型o既芝士餅, 可以來呢到放放電真的唔錯, 佢每次上完堂都好開心, 又見佢有進步, 貢已經值得啦

加上呢到所有o既gym facilites 都由美國入口, 安全又衛生

所以我都好放心芝士餅係樹玩

到後期我大o左肚, 好多時我入到去只係齋睇住芝士餅同埋影下相咋 (因為呢樹有兩個trainers跟上堂嫁 即係人數約2:6, so good!!!!)




其實我去親都有用手機拍movie, 不過又唔識post上來...........

有次學打跟斗, e家有時自己睇番條片都覺得好好笑

由於都上o左一段日子, 所以今個spring/summer semester 我就試下幫芝士餅轉了上Kidville另外一隻班

不過, 芝士餅到e家仲會間唔中同我講想見Edmond呢

睇來佢真的好愛放電啊~~~~

http://www.kidville.com/wanchai


3 則留言:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*2013年6月21日 下午2:56

    我都係成日用手機拍movie, 我會將短片放上youtube, 之後再轉link去blog, 你都試吓啦...好想睇餅餅打跟斗呀....哈哈哈~
    [版主回覆06/21/2013 17:17:28]Thanks for sharing e, 我未試過將短片放上youtube, 等我返去try try sin ~

    回覆刪除
  2. 言語治療師加英文教師Carley2013年6月22日 晚上9:28

    我都好贊成小朋友上gym呀,其實比上pg有用,因為起碼呢d大型設施係屋企一定冇!
    [版主回覆06/27/2013 12:24:43]係啊, 屋企一定冇呢d大型設施呢~~~~

    回覆刪除
  3. 香港灃灃媽媽 (灃媽日記)2013年6月27日 上午10:39

    見到芝士餅,真係好吸引,好鬼想生多個女呀.
    [版主回覆06/27/2013 12:25:10]go go go, 生個妹妹同澧澧玩

    回覆刪除