2013年6月10日 星期一

化悲憤為食量@Amore di Tubino

2013.06.04 (星期二)

呢日考完車, 心情當然仲未完全平復

見請o左半日假仲未夠鐘

於是去o左銅鑼灣ikea行o左轉 (因為我想買玩具櫃)

睇ing時whatsapp大少奶同事頭婆, 買佢o地銅鑼灣有乜地方lunch好食

因為我要化悲憤為食量, 食餐好o既令自己開心下

佢o地介紹o左呢間Amore di Tubino俾我, 大少奶仲幫我訂位呢 (thanks her sooooo much~)

原來Amore di Tubino o既前生係Tubino, 呢間之前食過都好味, 後來轉了大廚就..............

e家轉o左大廚, d 感覺又番來了!



是日餐牌, 個價錢定位都ok ~




先送來一籃暧粒粒o既麵包, 配埋清新的Bruschetta, 唔錯唔錯~



頭盆係法式田螺..........呢個好好味啊~~~~~




餐湯係西蘭花忌廉湯, nice ~




主菜我揀o左我至愛o既意大利隻.............配上龍蝦汁, 隻虎蝦同帶子都very good!!!!!

如果份量再多d我更like



是日甜品與餐茶

天氣熱到貢, 真的好難飲hot lemon water

不過叫了凍o既我又只喝了兩口, 甜品ok不過我怕甜又只吃敢食一半~



由於我上去時未踏正lunch hour, 唔算好多人

所以我可以好relax貢慢慢享受呢個lunch, feel sooooo good

之於考車肥佬o既事已經拋諸腦後啦

沒有留言:

張貼留言