2013年6月28日 星期五

2013 Qo麥寶寶選舉

2013.06.23 (星期日)

呢日我好忙又跑三場

第一場先同我Honey事頭婆去Hugo食我的生日brunch (yes.........搞o左好耐終於食到), 來緊會再出post寫

第三場就係同老爸慶祝父親節去L hotel 食步飛 (yes............一日兩場buffet好過份)

而第二場呢, 就係出席2013 Qo麥寶寶選舉做評判啊

好榮幸收到PR姐姐邀請成為7位bloggers評判團之一

PR姐姐話係做小朋友行catwalk o既評判, 可以見到成班小朋友一定好開心

而且見時間就到就應允出席go go go

...................話晒自己貢大多個女都未試過係公開場合做評判ma (而第一次做評判就係為牛欄牌做網上評判)




為慶祝香港Qo麥35週年慶典, 剛剛6月20日~23日就係鑽石山荷里活廣場搞o左個『2013 Qo麥優質生活嘉年華』

除o左係荷里活廣場一連四日擺o左d展銷攤位, 另外就係星期日就舉行呢個Qo麥寶寶選舉

去到就收到評分folder (oops, 出post之時才發現個年份冇改到喎 )

原來今次個選舉有幾個項目o既..............而我們班bloggers評判就係評最佳笑容



媽咪做評判, 芝士餅同Papa當然都出席支持啊




今次呢個選舉係由15名小朋友再加5名網上最受歡迎Qo麥寶寶一齊以自選造型係台上行catwalk, 比拼一番

小朋友o既年紀由2歲到5歲不等

2歲果d通常會由媽咪陪上台

年紀大d o既就可以自己上台

行個圈同兩邊評判揮揮手, 同司儀介紹下自己同是日造型, 仲有講埋句主題標語就ok

今次20位小朋友表現都好好, 冇一位小朋友會係台上發台瘟爆喊, 真的好難得啊

當然有d小朋友就表現突出, 好似有份參加比賽o既靖翹, 一出場真的好淡定, 而且笑容十足

所以我係俾她三大高分之一



另外佢妹妹舒韻又係年紀小小但好有台型, end up 佢o地兩姊妹都得到頭一, 二名呢




呢位小朋友就係最佳笑容得主, 也是我三甲之一, 佢好似兩歲多d, 上台時行去評判位就做呢個招牌笑容  好可愛~



同時也恭喜其他得獎者








其實呢d活動都係旨在參與, 好讓爸爸媽媽個集郵簿又多個紀念

友誼第一, 比賽第二, 大家來拍張大合照啦, yeah!!!!!



台上領獎期間, 芝士餅就走來陪媽咪



整古造怪




完場後芝士餅又話要行catwalk, 一上台就jump jump





同場加映:

呢期大hit的「怪獸大學」親子tee, 我們呢set係佐記買的

Uniqlo都有, 仲平好多..........不過, 只係得淨tee款同埋太男仔了

佐記雖然貴d, 但cutting同款式我就like d 囉



再次多謝PR姐姐的邀請

出席完呢個活動, 我最記得呢句說話: Qo麥就是優質  

2 則留言:

  1. 好特別的經歷! 但如芝士餅都有參選會超級開心好多呢~~

    p.s. 好期待buffet sharing

    回覆刪除
  2. 餅用個sticker貼住自己對眼, 好搞笑啊!!

    回覆刪除