2013年7月2日 星期二

1/7 瘋狂集體大合照

2013.07.01 (星期一)

放o左幾日假又積o左好多post未寫

不過, 琴日玩得好開心, 所以jump queue 出呢篇post先

上胎雖然有影大肚照, 但就冇同成班大肚媽媽影集體照 (果陣好似未貢興同埋我果陣冇入媽媽會)

之後見其他媽媽有影, 我覺得好震撼

貢多個大肚媽媽一齊wor

所以今胎一早入了媽媽會時已好期待呢一日

由於場地有限, 今次呢個活動有人數限制, 只有30名

所以報名當日超緊張

hehe, 好彩報到名

媽媽會管理員好細心幫我們訂埋服裝

用5種唔同顏色bra再以高度分組, 又包埋化妝

等個個媽媽都扮靚靚去影

除了group photo, 仲會影d個人照, 可以自備服飾

不過我已影o左輯, 來緊又會再去團購, 所以今次影個人照呢part比較hea

由於要安排化妝, 個人照又有兩個場景, 再加埋group photo

我琴日11am就去stuido預備, 一影就影到6pm

講真, 真的又熱又攰............yes, 我們齋坐係樹等都好攰

好彩成班女人圍埋就可以不斷吹下水, 大家又影下相

時間都算易過




今朝已經收到一張大合照啦.............當然貢多個肚同埋有其他媽媽樣就唔post出來啦 ~

如無意外, 生埋今胎我就要收工收肚了 (.........因為年紀同經濟不afford唔到了)

所以, 好開心今次可以影呢輯相令自己將來有個回億 ~

再次多謝管理員o既安排, 講真........佢o地都係第二胎媽媽, 又要返工又要湊細路, 仲要義務做呢d admin o野

俾著我一定冇可能.........................佢o地真的好偉大呢

7 則留言:

  1. 個個都係同一個月?size都幾大分別喎﹗你地有冇研究係唔係真係仔就尖,女就圓呢?﹗
    [版主回覆07/02/2013 15:19:59]差不多係啦, 大家都係入o左8月媽媽會, 不過有d月頭, 有d月尾同埋有好少部份就7月尾/9月頭............umm, 比例上好似真的多d仔就尖同冇爆紋, 女就圓同爆紋, 但仍然有exceptional cases 啊~~~~

    回覆刪除
  2. this is really fantastic to take photos with so many mothr-to-be togehter.
    [版主回覆07/02/2013 15:20:41]係啊.........真的好難得見貢多個大肚婆一齊^^

    回覆刪除
  3. 好 impressive 的相!咁多大肚媽媽一齊影!好靚呀!

    回覆刪除
  4. 嘩, 好震撼呀~~~~~

    回覆刪除
  5. 多謝你地既支持~我同FANNY會做得更好 ,希望你地滿意我地既安排

    回覆刪除
  6. 好多大肚婆一齊..好攪笑呀~

    回覆刪除