2013年7月29日 星期一

日本敗物

呢排唔知發咩癲............定係內心深處知坐月其間冇街行, 忙到屎

所以呢陣子d敗家癮不斷build up再build up

唔單止買衫俾芝士餅同細佬佬豬仔包

自己都敗了唔少...............最近買了孖C鍊, MBT鞋, Hys mini 媽媽袋, 化妝護膚品同埋contact lens 補給, 1 lot b+ab 減價衫, even 連滿月自己套衫都買埋 @@

仲有剛剛o既書展

噢..........唔數都真係唔知自已貢敗家



不過, 當中最毒就係d日貨






最近7月正值日本on sales, yen d 紙水也趺o左d

經一位媽媽朋友係日本訂o左成箱o野返來

wakakaka, 呢張相似唔似我去完日本返來o既戰利品

成堆o野有衫, 有牙膏, 有車擋, 奶咀扣, 口水肩, 冰墊同埋唯一一樣我有份的餵奶衫



你們見貢多衫, 皆因當中我買了3個福袋, 夾埋都有成廿件衫

日本d福袋好正, 你們睇, 包埋媽媽袋 / 儲物箱, 正!!!!!



呢樹一個福袋for芝士餅, 一個福袋for細佬佬, 另外一個for契仔豆豆baby ~

芝士餅套衫我買了110, 好似大o左d, 要出年才啱著, 不過我摸上手d質地好正呢~



另外, 之後又散買了d pp褲, 口水肩俾細佬佬 (都係襯減價貨才買miki house咋)






寫blog之際, 仲有少量日本運送當中................

由於位媽媽朋友快將回港待生, 同埋日本減價都已經尾聲, 我應該係時候收手了  x

(btw, 收到成箱敗物時真的令人身心興奮啊...........天生敗家的人就係貢變態呢 )

6 則留言:

  1. 係呀online shopping會不能禿自拔的

    回覆刪除
  2. woo~ 仲勁過我去日本買比apple的數量呢, 勁呀你呢位敗家媽媽!!

    回覆刪除
  3. 言語治療師加英文教師Carley2013年7月29日 晚上10:34

    日貨真係幾吸引的!話晒有質素保證!

    回覆刪除
  4. 見到都開心!坐月時可以繼續on line shopping!

    回覆刪除
  5. 嘩, 我生女都冇妳咁狼呢~~~~

    回覆刪除
  6. 哈哈,拆箱時一定開心到爆炸!!

    回覆刪除