2013年7月26日 星期五

收穫@書展2013

原先都冇打算去今年o既書展

因為自己個肚已經籮貢大

點知星期六上完堂, 老公話佢想帶芝士餅去行下書展

加上佢有朋友擺booth我們可以免費入場

於是就go go go........

不過因為帶住我同芝士餅o既關係, 我們只打算行兒童天地 (target 個幾鐘左右)

今次係芝士餅第一次行書展呢~

去到見到毛毛同大眼仔紙板就要求合照..............

媽媽希望你下次見到大隻版都可以同佢o地合照啦



同媽咪自拍一個啦~~~~




我們星期六中午時分去又唔算太多人............所以芝士餅都可以係 d booth 到行下 / 玩下




可惜我唔企/行得耐, 所以只能走馬看花

唔可以好仔細貢去發掘每個booth有乜平靚正好o野

之不過, 行下坐下聽下............我們都由原先target 個幾鐘變o左行成三粒鐘

而且仲洗o左成三千幾蚊   (貢我係唔係應該慶幸唔係行得耐............如果唔係更加血流成河)

好, 睇下d收穫先~~~~~~

呢間專賣crayoloa產品o既booth, 我去年都有買

佢個零售價已比出面平, 而書展仲有extra discount

所以我又買買買, 呢到都買o左$4xx




老公睇中朗文呢套點讀筆, 話幾好喎

貢套書$2xx, 枝筆又$5xx 唔算貴, 所以又敗了佢o既story book series 返來, 貢day time冇o野做時都可以叫工人姐姐陪讀

而且將來細佬佬也可以接收



另外又買o左d習作簿俾芝士餅, 包括貼紙, 油顏色, 畫下線貢 (平均$1x - $2x/本)

本貼紙簿芝士餅勁like, 兩日已經玩完.............真後悔冇買多幾本tim ~



hehe, 好彩係兒童天地都見到甜甜本新書, yeah!!!!

另外又買o左本講幼稚園生活o既書俾自己睇下



今次洗得最貴係訂o左一年幼幼版巧虎 (~$2000)

其實芝士餅可能會適合年底推出的K1版

呢套O野其實我之前都想訂台版返來玩下, 但有關人樹話教自理, 禮貌呢D其實母語係最好

e家既然有hk版, 而且又諗到細佬佬之後又可以用, 所以都係訂o左先



行o左三粒鐘, 我已經好很攰...........所以即刻去了樓下茶餐廳hea陣先

wakakaka, 芝士餅知道Papa 買o左貢多o野俾自己, 即時sweet sweet PaPa



hehe, 雖則行o左貢耐書展., 但我們仲未返屋企

反而去o左XA屋企玩, 之後打埋邊邊先返歸, 呵呵呵~~~~~

2 則留言:

  1. 我個人都好想買crayola, 可惜我家Jayden完全唔好填色。。。

    回覆刪除
  2. 幼幼版巧虎 - 我都想訂丫
    [版主回覆09/21/2013 02:16:54]http://gg-mamafamily.blogspot.hk/2013/09/blog-post_20.html

    巧虎真的幾好wor ~

    回覆刪除