2013年7月15日 星期一

快閃@ Times Square 怪獸大學

2013.07.06 (星期六)

呢日上完堂係約老媽飲茶前仲有時間

咪打算同芝士餅去Times Square o既怪獸大學行下影下相

因為見佢對7仔果d公仔又好有興趣

而且我又好想帶佢入戲院睇套戲 (事緣媽媽我都好想睇 )

所以更加想帶芝士餅來呢到作個warm up

可惜.....................

.............

.....

...

.

芝士餅真的好細膽

一去到除o左肯去個禮物部買兩隻公仔之後



其他大隻小小o既公仔一見就



原先我好想同隻大毛毛影相都唔得





各位媽媽, 真的想請教有咩方法可以令芝士餅冇貢怕大公仔呢?????!!!!

我覺得呢樹個場景真的好正, 唔太肚o既話真的想拎大機來慢慢影~

可惜帶住膽小餅, 我只可以用ipone快閃就pits..............鳴~~~~~~~~~

































唔知芝士餅end up 可唔可以入場睇戲呢

3 則留言:

  1. Cheryl 都係好怕同大公仔影相,佢只會遠遠同佢哋say hello, 都無乜法子,都係帶佢睇多d,又次次問佢影唔影,唔影就唔迫佢咁!

    回覆刪除
  2. 芝餅張咸樣student證件相可憐得來勁搞笑!!

    回覆刪除
  3. 可能睇完套戲,呀餅會冇咁驚呢。。。

    回覆刪除