2013年7月17日 星期三

免費晚餐@Brasserie on the Eighth

2013.06.28 (星期五)

又來飲食post先.......

呢排生前多o左約朋友見見面

所以出多o左好多飲食post

呢餐係master同學仔請o既...................佢升職加薪, 所以請o左我們幾位去食餐飯

佢真的好有心呢

而當中4位同學, 我們自組成『鐡腳』, 間唔中都arrange gathering 成為鐡腳飯局 ~

地點佢俾o左幾間我們揀, end up 選了港麗酒店o既Brasserie on the Eighth食fine dinning

呢間餐廳我一次去咋

入到去環境當然舒適啦



我睇來睇去都唔知食乜好...................人家請都唔可以食人隻"車"嫁

好彩同行友人發現有special menu ($6xx/head)

幾個course都ok, 又唔水煩................所以我又go go go

包包都好味~



青豆湯...............果pat蛋白幾搞笑, 但我覺太硬身~




鴨肝................so yum yum ~~~~~




main 我點了牛牛, ok nice ~



友人叫的魚~





跟餐甜品..........血橙雪芭, 好正啊~



大家再order梳乎里同埋tiramisu share來食, 甜品o既o野, 真的可以開多個胃放, yum yum yum ~





已經好很飽, 呢個4小甜都冇食............原先想叫coffee, end up 都係叫lemon water 消消滯




由於係fine dinning, 所以成餐飯食o左3個幾鐘, 可以吹好耐水

下次再見呢幾位鐡腳, 應該要等我生完之後lu ~~~~~~

 

 

1 則留言: