2013年7月4日 星期四

免費brunch@Hugo

嘩...............勁甩post

冇計............開始放產假前brief 同樹唔同o既handover tasksss, 所以冇乜時間蛇上來

2013.06.23 (星期日)

呢日走3場o既第一場就係去食好o野

係我Honey女友事頭婆請我食的生日brunch

yes, 由2月改到6月先食

因為初初有o左太攰, 之後大家 d gathering 又乜乜物物

有o左小朋友o既我又吱吱o左o左

不過有心唔怕遲, 我們終於都去到啦, yeah!!!!!




認住呢個鐡人公仔就知入面有好o野食



Sunday brunch menu




經大少奶幫我們訂位, 安排了我們坐近窗的car位, 好光猛舒服

而且知我大肚又安排了cushion, 細心


先送來包包, yum yum ~




再配埋個湯, perfect match ~




Honey女友order紅白汁任飲package



我就當然揀果汁任飲package, 呢杯西柚橙汁好好味, 好開胃~



前菜buffet形式, 種類唔算太多, 但樣樣都好新鮮

佢有生蠔, 龍蝦等海鮮...............可惜e家o既我不能吃太多


 


 

個凱撒沙拉好好味..........

而令我最最愛的就是呢樹的鵝肝醬, 好滑好香.........我encore了3round呢~






主菜部份, 我冇得食至愛的龍蝦, 係牛同魚之間就揀o左魚..........

可惜感覺一般



Honey女友的龍蝦就正正正啦~~~~~




之後就dessert時間................

其實係飲o左兩碗湯, 三round 前菜, 數個包包, 三杯果汁之後, 個肚都爆爆地

之但係, 冇奶油唔食嫁.............

佢自家制雪糕只有三款味道 (焦糖, 芒果同vanilia) , 但全部都好好味.........

特別係唔起眼o既vanilia都做得非常出色, 芒果雪芭o既芒果味又好濃



大會會安排每人一個梳乎尼..............一來到熱騰騰的go go 力真的幾正

不過我e家唔敢食太甜, 所以只可淺嚐




到呢一刻, 個肚實在太飽, 只可以揀幾款蛋糕食..............




wakakaka, 是日終於破戒order了咖啡飲............

好好飲但只敢飲了半杯



總的來說, 呢樹o既食物質數同服務都非常好

只是我e家食o野會就住就住.............唔可以開懷大吃

期待下次再去Hugo時我可以任意狂吃先

再次多謝Honey女友請我食呢個brunch  x

3 則留言:

  1. 香港灃灃媽媽 (灃媽日記)2013年7月4日 下午3:04

    嘩....真係好多野食呀.一日食兩次Buffet ....勁
    [版主回覆07/09/2013 16:42:33]想生前盡量食多幾餐好o野

    回覆刪除
  2. *♡♡小肥豬♡♡*2013年7月4日 下午6:00

    好正呀...你都好利害..一日食兩次buffet...哈哈哈~
    [版主回覆07/09/2013 16:43:11]wakakkakaak, 今次係啱啱遇著剛剛~

    回覆刪除
  3. hugo真係好好味, 我都好想又去encore呀
    [版主回覆07/09/2013 16:43:34]me too, 今次唔可以盡情食

    回覆刪除