2013年7月18日 星期四

Lunch @ 壹碗麵 Mian

之前係KC同Issac呢兩位人氣食評家樹見佢o地都介紹o左呢間壹碗麵 (原先鋪頭在北角的)

後來佢o地仲搞o左飯局

上網search原來好近我公司

所以搵o左兩日lunch去try try ~

小店格局, 不過感覺都舒服................



Lunch 只有限量set供應...................




不過都有我想試o左o野.................



set lunch 包的湯...............umm, 好例湯feel (同埋有d味精feel貢, 所以我只飲了一口 )


 

見KC推介溏心蛋

原先lunch set menu  冇o既, 不過多口問下, 可以叫 ~



真的好yum yum..............其實有d酒味, 我都唔知我可唔可以食, 不過又太想試了~~~~~~



第一次食, 叫了招牌蝴蝶腩粗麵 ~

味道唔錯.............不過可能我唔太愛2cm的粗麵, 麵太粗令我感覺食麵粉貢 :p



另外再叫埋上湯莧菜, 呢個自覺so-so



佢餐飲其實有健康好多o既羅漢果茶飲, 不過我又係唔知飲唔飲得, 反而叫了汽水飲, 哈 ~~~~

第二次再去就叫o左痳香蒜雞珍珠飯

雞o既份量都幾多, 整體味道都可以...........但又唔係叫好驚喜~


我見佢dinner個餐牌多好多款食品, 而且價錢都好合理 (average $3x - $6x)

下次OT時, 可以再去try try 佢個dinner o既~~~~~


1 則留言:

  1. hehe...你試完兩餐lunch都覺得麻麻地,仲比機會佢去試 dinner???
    [版主回覆07/24/2013 10:58:11]umm, 其實又唔未至於麻麻地, ok啦..........可能之前睇完d comments將個expectation提高o左, 貢如果OT, 佢近近地都可以再try try o既~~~~~~

    回覆刪除