2013年6月27日 星期四

甜心芝士餅

呢篇係想寫下芝士餅的sweet o野, 等自己老時有個紀念

甜心一

早陣子, 老師放學後同99講, 叫我們回家讚賞下芝士餅



因為放學時芝士餅見到個同學仔揹唔到書包

芝士餅主動行過去同個同學仔講: 我幫你呀

之後幫同學拎起個書包帶

噢.............真的估唔到她會主動幫助別人

聽到時真的好滾動

希望芝士餅好好keep it up

甜心二

最近我同老公每個星期都會拍拖去聽Ken Sir 早教講座

所以都會遲返屋企

大概十點幾, 芝士餅就會同99講未同媽咪Papa nite nite

就會叫99打電話俾我們say goodnite

又講下佢今日做d 乜o野特別事

好sweet呢  




可能我們一向叫慣了芝士餅臨訓前同所有屋企人say nite nite

所以e家佢叫少一個會唔安落

有時Papa OT未返, 佢臨訓前都會話未同Papa say nite nite 要打電話

第二朝起身就會問Papa呢



甜心三

話說一歲多d d 時, 芝士餅好怕去睇醫生

次次去到都爆喊, 係好勁果隻爆喊

試過未入門口已經走晒佬

之後同佢睇d書係講睇醫生

又買了醫生玩具叫佢扮醫生

睇醫生前又brief下佢唔水驚

加上學校又有教要多謝醫生

最近佢再睇醫生真的超合作


一入到就自己同醫生講佢唔舒服

然後拿高自己件衫等醫生超聽筒

佢仲識聽完前面拎轉背

之口又打開口仔俾醫生睇

真的非常合作

連醫生都讚佢



跟住醫生請佢食糖..............不過佢會話我唔食糖

最近醫生有星星餅, 貢芝士餅就可以食啦

睇住佢o既進步, 媽咪我真的好恩惠

不過, 芝士餅自從返N班之後, 平均一個月一次睇醫生, 可能佢都睇都「化」晒, 所以唔再抗拒啦

*********************************************************************

講真, 湊小朋友又點會冇激心冇嘔心瀝血o野呀



好似芝士餅一向唔好食, 又過份好動都令我們

而且佢最後仲成日挑機我們條底線, 成日「扮」喊來恐我們



any肥, 好彩我唔怕佢喊, 如果真的係我條底線我就唔會屈服

加上自問EQ也可以, 所以佢同我挑唔到機



而且我份人好呀Q就唔想記太多

就讓我只記住美好的事情吧



3 則留言:

  1. 有時突然發現佢地學識多一樣野, 真係會好感動好開心, 呢o的就係媽媽o既 rewards ^^
    [版主回覆06/28/2013 10:15:57]係啊............係有$$$$也買唔到的rewards ^^

    回覆刪除
  2. haha, 芝士餅扭耳仔的樣好鬼cute~~
    btw, 第一張點解硬係同平時有d唔同咁o既?
    [版主回覆06/28/2013 10:15:28]wakakaka, 我覺得第一張相佢好好好斯文, 同佢平時好唔同呢~~~

    第一張扭耳仔個衰樣同佢平時爆喊時差不多 ~~~

    回覆刪除
  3. 言語治療師加英文教師Carley2013年7月4日 下午3:46

    好可愛的芝士餅!大個女左又醒目左!

    回覆刪除