2013年6月20日 星期四

早教系列: 淺談兒童心理發展

2013.06.11 (星期二)

由呢個星期二開始, 一連四個星期都會同老公一齊上KenSir主講o既《早教系列》

hehe, 又可以有個機會同老公拍下拖啦

可惜呢日我OT, 我們去到已經7:45PM (即係遲到O左成45分鐘 )

呢日o既內容主要係淺談兒童心理發展, 包括



  • 你是哪一類型父母?
  • 父母性格, 家庭環境對兒童成長的影響
  • 兒童心理及生理發展對照
  • 如何面對孩子自主期

我至欣賞其中一part將我們一些時常碰上的情況, 將我們大人世界平時會點樣即時reply番小朋友同Ken Sir建議的對答作比較

好多時我們大人都用「自己」o既思維模式去想令小朋友乖巧 / 想令小朋友跟自己食鹽多過佢食米條路而行

而缺少o左「同理心」

umm..........同小朋友講o野或者教佢o地真的要花很大的心思啊~

「教」呢條路真的好漫長

希望我同老公係呢四堂入面有所得著, 好好運用~

*****************************************************************************************************

完堂後我也請教Ken Sir, 因呢排芝士餅一遇到d唔稱心如意o既事 / 我們唔俾佢去做o既事時就扮喊同大叫 (再早排話佢就借尿pits)

Ken Sir 話她開始想自主, 也開始想測試我們的底線

Ken Sir 建議如果我們認為我們所堅持的事是正確的, 那就要堅持下來

讓芝士餅喊過夠發洩情緒, 當佢開始冷靜下來才同佢講明白佢o既唔開心, 同時解釋我們唔俾佢做某d事o既原因

..............

其實我可以好忍心貢俾芝士餅不斷喊, 可惜有時在其他人眼中就會當我們教子冇方又或者想做和事佬

呢點係我們教餅時真的有d頭痕

any肥, 盡力教吧!!!!!!






沒有留言:

張貼留言