2013年6月4日 星期二

終於Duck o左

2013.05.27 (星期一)

呢日朝早去完東區

之後就接芝士餅陪我去見曾醫生 (即係............芝士餅做了途學威龍 )

跟住食完澳牛之後我們就去另一個target出發..............

yeah!!!!!  我們終於都去了海港城睇鴨鴨了

其實鴨仔未來香港果陣已經想話睇, 但開頭真的好~~~很~~~多~~~人追鴨

我e家貢o既身世, 真的唔敢同人迫...........加上仲要帶埋小朋友, 所以一早都諗住過一排平日先去

點知隻鴨又失驚冇神入o左廠

我都有d擔心見唔到佢................

好彩佢又出番來同大家見面呀

去見鴨鴨, 當然同芝士餅整番件鴨仔tee啦 (唔明點解呢個品牌o既tee係貢貴)




感恩呢日去到唔太酷熱, 而且唔太多人呢..............

隻鴨鴨真的好大隻啊~~~~~~ 



當然第一時間攬餅拍拍拍啦 ~

hehe...............我都係鴨鴨tee母女裝呢 (好彩sponsored by 家姐姐, 如果唔係呢個品牌我唔太捨得買母女裝呢.............因為只是件tee only)




平日人少d, 可以影d身旁冇路人甲乙丙o既相~~~~





由於芝士餅唔多like擺係側邊o既大鴨鴨, 所以我們影多幾張相就pits了 (可惜Papa要返工冇得影全家幅啦)



 


 


唔知點解睇完鴨仔隻芝士餅不斷話要買鴨仔玩具............我們搭船返香港見報紙檔有擺賣 (幾識做生意呢), 平平地就買個令餅開心下啦~~~~~

你o地睇...............小朋友o既快樂就是如此簡單



早兩日見我新聞話我們偉大o既祖國都抄巧o左一隻鴨鴨, 睇相都幾似呢.............

真的不得不配服他們的跟風技巧, 如果將呢個智慧用係其他地方, 祖國o既發展會否更大呢?!

3 則留言:

  1. 兩個互Kiss 加谷起果嘴仔超可愛~
    圓碌碌
    [版主回覆06/04/2013 17:40:42]佢再唔食o野就會愈來愈un 啦~~~~~~

    回覆刪除
  2. 好似去到今個月初就結束? 可以俾芝餅望到真開心, 鴨仔真係小朋友同bb的至愛呢
    [版主回覆06/05/2013 10:18:00]好似6月9號?

    回覆刪除
  3. 我見到"祖國鴨"幅相都覺得好好笑!真係唔知點解強國唔可以設計啲屬於自己嘅嘢...
    [版主回覆06/06/2013 18:52:01]佢o地抄o野真的好強...........d chem 又係好強@@

    回覆刪除