2013年6月18日 星期二

健康院 X 私家產檢@30wk5d

2012.06.10 (星期一)

第二次健康院產檢@30wk5d

呢朝早先去健康院產檢

約了9am, 我遲了5分鐘去到..........結果排23

以為有掛等啦 (因有媽媽話除了第一次去健康院產檢快之後, 次次都好耐)

但好感恩一粒鐘又搞掂

健康院產檢當然只是好例牌磅重, 驗尿, 聽心跳同度肚

姑娘話頭仔已轉o左啦..........希望keep住啊~~~~

今次上磅比上兩星期重了almost 6lbs, 以為姑娘會話重得太快

哈, 竟然又冇, 真好彩呢~~~~~

之後享受埋個早餐就返屋企諗住nap下再去下午私家產檢

點知返到屋企99話芝士餅d鼻水多o左

於是我再趕住帶佢出番太古睇醫生

感恩只是mild case

第二次健康院產檢@30wk5d

送完芝士餅返屋企, 我一條友又趕去九龍家產檢

點知等了差不多兩粒鐘先睇到

隔了兩星期, 細佬佬e家3lb12oz 仍然係中碼b

同上次比, 即係1lb唔夠, 但我就重了almost 6lbs.............即係又肥係我到啦

曾醫生話手腳size都啱週數比例

但就係大頭仔啊, size比週數多wk幾兩wk  (希望我生時唔太辛苦啦)

如果下次政府仲唔幫我排驗B鍊, 下次去曾醫生樹就要extra俾$$$驗啦

睇完曾醫生成三點幾才食lunch................當然係老地方澳牛啦

雖然今日拎o左full day sick leave 去產檢, 但成日來來去去唔同醫務所都真係幾攰

e家諗緊來緊日子都係book同一日定分開好d呢?!






1 則留言:

  1. 差不多開始倒數喇, 好心急呢~~

    2星期重5磅幾都多喎, 今胎我控制住每星期重1磅樓下, 希望以後易修身d呀

    回覆刪除