2007年12月15日 星期六

向東京出發 -- 第一天

呵呵呵

我向著草出發啦 ~~


好開心可以

 啊 !!!!!!


出blog呢個時間隻機

啦 ~ ~


See U !!!!!!!!!!!


********************************


日本時間 : 4:12pm 到達


坐 Limonsine Bus 去京王酒店 (家姐姐話唔想煩, d 行李唔屎自己拎) 都成 6pm



安頓o左我o地就去今日唯一一個行程 : 新宿隨意行


晚餐去同學仔 K介紹的 < 高島屋名代 > ------> 佢話仲好味過<和幸> ~



噢.............要排隊嫁~


好彩只係等O左 30分鐘到 .....


叫o左佢出名既炸豬排套餐


嘩 d 汁要自己磨嫁, 好攪野



呢餐一d都唔貴.......total 只係 3xxx yen ~


但是裝修, 服務同食物水準都好好


飯後本想去<百果園>, 可惜行錯路..........已關門


成9pm, 大部份百貨公司都 closed , 跟住唯有去仲未收工的Lumine, 藥房, 便利店游盪一陣


今晚的 dessert 係...........



umm...........我覺得味道一般啦, 但賣相同packing 都好靚


好攰-ing..................聽日去邊樹好呢 ?!


 


 


 


 


18 則留言:

  1. 你飛去邊度呀......
    記住寫信返黎呀......
     

    回覆刪除
  2. 去邊樹?????
     
    等你!!!

    回覆刪除
  3. 喺機都blog到, 大project喎帶埋notebook  

    回覆刪除
  4. 服出啦!~~~~
    上星期真係好苦,我要聽晚先得閒寫blog!
    我服出你著草,玩野呀!

    回覆刪除
  5. 著完草就要整返條草裙返黎喇 ~
    我都要信呀 ~~~~~~ 用手拎果d呀 ~

    回覆刪除
  6. 寓工作於娛樂超開心啦。

    回覆刪除
  7. 咁突然著草呀~~~~~~~ ~~~~ 著得開心d啦

    回覆刪除
  8. 噢!好想去日本啊
    Jal隻機咁晏攪到咁遲先去到酒店,我要好好考慮搭番CX
     

    回覆刪除
  9. 你就好啦有得去日本, 我十分非常極之很想去呀~~不過無錢無時間呢! 慘慘慘.... 你玩得開心o的啦, 唔使掛住我架~~~不過"hand letter"就唔小得啦~~

    回覆刪除
  10. 上網唔使$乎 ?
    都係日本好, 外國果d全部都要比$$架 ~所以我唔會帶機去update blog
    係喇, 第2日去邊度好呢 ?

    回覆刪除
  11. 即日update 真係好有mood 架!
    不過辛苦你喇!
    高島屋有間鐵板和牛都好正架,你有機會都可以試下

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年12月16日 晚上10:10

    玩得開心d啦!!!!! 記得影低有咩好食好玩好睇既野俾我地呀~

    回覆刪除
  13. 返來呀!
    東京好正呀...我都好掛住佢都掛住你呀!

    回覆刪除
  14. 個蛋糕o既裝飾真係好靚喎!!! 日本人乜都係包裝最緊要~~~

    回覆刪除
  15. 嘩...原來你去日本呀....好開心呀...我又想去呢

    回覆刪除
  16. 去旅行,好羨慕!~~~
    我最快都要出年下半年先有得去!仲要睇下天皇可唔可以找leave wo!

    回覆刪除
  17. 肯C我啦!!!生完都未去過外地玩呀!!!

    回覆刪除
  18. 好識食喎,我都喜歡去東京呢!

    回覆刪除