2007年12月4日 星期二

得唔得閒 ?

「得唔得閒 ? 出去飲杯

 呀 」


以上呢句說話分別係我老闆同我大佬响呢2日同我講既一句說話...........(作為 cheap 精領導人, 唔屎做又有免費飲, "tiger & crab" 都 no problem 啦, 哈哈 )


可能我就快過 probation啦, 佢o地要同我做 apprasial , 所以都 "R" o左我落去樓下間 coffee shop 到吹吹水 了解了解o吓咁喎 ~ ~


好彩 so far 佢o地都 ok 我既 (crab-ing)表現 ............


不過佢o地兩個都有問我e家d工作量如何時, 我竟然同佢o地講 : 「多d會仲好d呀......」


噢.......e家有d後悔-ing tim

~


唔通自己鍾意攞苦來辛o羊............


(sigh ~~~~~~應該話 : 作為新人, so far 慢慢 pick up e家既工作都ok既........

)


= = = = = = = = = = = = = = = = =


另外 :


點解  點解  點解


點解由上個禮拜開始我成日手心出汗嫁.........係超多手汗呀 ~ 好唔c服呢


仲有...........


又食

o左呀..........個胃又好唔C服啦


沒有留言:

張貼留言