2007年12月15日 星期六

Surprise 啊 ~


响呢個小小版面


等我向壽星女圓圓大少奶再說一次


生日快樂


************************


12.14 星期五


噢.........感恩的一天, 好Surprise的一天啊 !


 Surprise 1


仔細佬lunch time  又話班到4張$480 劉華演唱會飛呀 ~


佢問我仲要唔要...............呵呵呵, 當然 " tiger x crab" 都要啦 ~


雖然d位唔算好 (得第10行咋), 不過由早幾日話冇到e家又有番


感覺實在太良好了


噢 yeah


 Surprise 2


呢晚公司又有活動攪 ..............係食中菜既 X'mas Party (仲幾好味tim)


 <--- 只係見唔覺影o左前菜同個翅咋 ~~

起初以為好似上次BB蕉咁會有d


不過未入席時我同幾位同樹玩 "層層疊" 玩得好開心, 好緊張


因為玩o左好幾round危險位我o地都過關, 所以愈玩愈緊張


攪到last個round全世界都觀戰tim ~


好彩..........最後我都冇輸啫


 Surprise 3


大老闆好豪呀


佢除o左送我o地每人一份 Citysuper 既 X'mas Gift 之外 (係仿皮同有 Hermes feel 既 Stationery Holder 啊), 仲有 $500 現金獎啊 (老闆grade除外)



 Surprise 4


X'mas 既交換禮物係 $100 以上


我就揀o左之前响 Crabtree 到狂掃既  ~ $150 (discounted) 既 gift set


 <-- 部份禮物相


cheap 精既我心諗大家都應該 more or less the same 啦 ~


點知..........我抽到某同樹既 $300 Sogo Coupon 啊


噢! 噢! 噢!


 Surprise 5


玩Bingo輸o左人人都有 $200 安慰獎


由於祕書小姐攪錯o左d 野, 變o左有成 1X人中o左


老闆們最後決定本身5個人得獎轉為得1個人通殺


就係呢1X人中再抽5個人, 而呢5個人又再互相out人走


結果..............呢 $2000 獎金就可以幫o下我著草啦


哈哈哈

(............不過, d同樹已經嚷住要飲茶啦..........)


一切一切真係真係 no wonder 啊, 好 surprise, 好開心呀


再配合e家個心情, 好 hyper 啊


真的要感恩呢 ~


8 則留言:

  1. 有獎金都要請埋我去飲茶呀.....
     

    回覆刪除
  2. 喜歡你的自我介紹~!

    回覆刪除
  3. 又被我發現呢篇野
    今早又明明無架
    你真係要感恩呢

    回覆刪除
  4. 真係個個都有買crabtree野喎!嘻

    回覆刪除
  5. 多謝你啊!你咁lucky快d返黎比d幸運我

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年12月16日 晚上10:09

    嘩... 你d LUCKY年尾先爆出黎..好意頭呀,,, 希望你一直LUCKY到下年啦!!!

    回覆刪除
  7. 嘩,呢個X'mas好豐收wo~~~~~
    咁東京之旅一定有我份手信啦!Tiger & Crab 早d date你lunch先!

    回覆刪除
  8. 嘩 Honey...你中咁多奬,我份手信應該有著落啦啩!

    回覆刪除