2007年12月26日 星期三

聖誕大餐

由於仔媽同仔爸又出門到出年先返, 所以我呢個

playgroup 人又可以玩煮飯仔整野食俾亞仔啦 ~ ~


唔想週街同人迫, 呢個聖誕我o地既節目係 : 煲碟-ing + 煮飯仔


我終於都可以睇「潮蛋」同「湯圍」啦, 呵呵呵 ~


我o地去o左唔多野買既Apita到買食材 (貪買完野有免費泊車ma) , 感覺比起Jusco仲少野買, 但係貢都買o左$600幾喎 ~                                      



點解Apita果樹d羊架冇人幫手調味嫁!! 請教完圓圓之後又買唔到rosemary, 結果買o左樽 all-purpose seasoning 去調味 (但亞仔堅持3枝羊架當中有1枝唔好調味, 因為佢有陰影呀)


加o左咖啡菇既忌廉蘑菇湯亞仔話好味道 ~                       


一定唔會失手既parma ham 麵包條 & organic vegetables  

 


試食時, 亞姐話鵝肝煎到8成熟就至ok, 可惜我煎到10成熟呀, 嗚嗚嗚 ~


但亞仔佢食得好開心呀 ~


之後好唔開心, 一路煎牛扒同羊架都整得唔滿意 (亞仔食嗰件牛扒係佢自己煎嫁)


 


晚餐甜品 : 古古力餅慕絲 (跟名廚 . 甜品  P.14頁做既)


亞仔話好似食...................."尸" 呀, 同埋大家都覺甜o左d, 下次減半份糖先!!


亞仔不斷安慰我, 叫我整多幾次就會好 (不過堅持下次要再買平d既野整), 好......要努力呀!!!!!


沒有留言:

張貼留言