2007年12月13日 星期四

Sweet 午餐 @ 中環

11.12.07 星期二


YEAH YEAH YEAH, 第一次與亞仔lunch @ 中環啊 ~~~~~


由於佢成12點先 "結實" 我响中環開完會可以同我食飯, 一時之間都唔知去邊樹食好....


起初想去 King Parrot Group 既天與地, 貪佢有15% off 之餘 又會有位, 點知佢o地話要 1:10pm 就要收枱, 當然立時 reject佢啦


於是俾我醒起蘭桂芳呢間野 : 



地址 @ 榮華里榮華大廈2/F 及地鋪


我自己比較like坐樓上, 因為冇貢迫同噪......


我o地 order o左  :


香草辣椒蝦炒飯 --- 味道都ok, 可惜oily o左d啊~


青咖哩雞 --- 幾好味 ~


贈送既香蕉油酥餅 : not bad ~~


另外ordero左杯咸O7, 是次平均$70/位 (連10%加一)


之後我o地仲手手o左一陣tim.......yo, 好一個開心簡單的lunch


 


7 則留言:

  1. 11111~
    阿仔黎搵你食lunch呀...好sweet呢

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年12月13日 下午3:08

    好Sweet呀!!!!
    唔知我將來返工的話, 大少有冇時間倍我lunch 呢??

    回覆刪除
  3. 有時我夜晚唔得閒, lunch都會同水人撐吓枱腳, 不過我地去到邊度食都會撞到同事, 有次水人好有氣勢咁衝入一間餐廳話:兩個呀唔該! 點知全間餐廳o既唯一一枱客就係我公司最八o既八婆, 我同佢見到堂堂呆左, 但比人發現又無理由調頭走, 果刻真係想走又唔係, 想笑又唔係, 勁頂癮

    回覆刪除
  4. 我黎緊呢幾日, 得返15mins都夠黎食飯就要開會了

    回覆刪除
  5. lunch都可以手手, 你就好喇
    我都好想喺中環食飯呀, 唔想再食大美集團

    回覆刪除
  6. 點解成日都見到你嘅lunch咁多時間 ??
    以前我係IFC果頭返工 ~~~~~~ 成日都唔夠時間食飯呀 !!!

    回覆刪除
  7. yummy yummt ...
    p.s 今日我見到你呀

    回覆刪除