2007年12月3日 星期一

大利清湯腩 @ 天后

之前篇blog係上星期的樹~


今個星期, 我o地呢兩個悶精又來天后試埋佢 : 大利清湯腩



亞仔叫o左咖哩牛腩拼金錢肚湯河 $28 = => 幾好食, 不過d餸好少 ~



我叫o左清湯腩撈粗 $35 = = > 雖然好大碟, 不過唔太得......清湯腩好"結實", d 粗麵好有梘水味


 


再叫腩汁蘿蔔 $10 = = > 好大碗好好味



同一杯菊蜜 $ 10 = = > 幾ok, 不過少甜會更好~


食完之後, 我o地兩個都覺得安利的肥切腩好味好多啊~


之後去o左睇神探, 套戲比我想像中冇咁好睇 .........青雲佢唔係做得唔好, 套戲個idea都唔錯, 之不過d劇情........有d眼高手低呀, 同埋個結尾.......


p.s. 其實未食大利清湯腩, 我仲去o左筲箕灣既呂仔記喳咋燒賣 (well.....我唔多like佢個燒賣呢



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


[ 笑話一則 ]


等睇戲之前我o地又响老麥食野.......


我 (突然大叫) : 「X 呀......」


亞仔 (同樣聲浪) : 「X !! 點呀.....」


我 (面有難色): 「即係咁既..........umm.............o羊呀」


亞仔 (唔明樣) : 「o羊呀 ?」


我 (gel gel 樣) : 「其實係........即係呢.........咁囉」


亞仔 (開始笑住輕拍我塊面): 「即係點呀 ?」


我 (繼續 gel gel 樣)  : 「咪就係咁同咁呀」


亞仔 (食O左聰明豆lu) : 「啊.....係呀」


我 : 「係呀係呀」


亞仔 : 「你响邊套戲學嫁(因為佢間唔樹同我講講吓野就用d電影電視劇對白同我交流)


我 (我係同圓圓學嫁, 哈!!) : 「我唔話你知, 呵呵呵」


(原來間唔樹同亞仔玩都幾好喎, 可以培養感情呀, 嘩哈哈!!!!!)


沒有留言:

張貼留言