2007年12月23日 星期日

冬大過年 ?!

响東京返來之後 un-pack 完d野, 又 charge 番夠電 (即係夠 + 按摩-ed) , 終於有精神寫blog啦 ~ ~呵呵呵 ~ ~


呢期各位個blog都好有

feel 呀, 我見到成個人都好hyper


可惜屋企人一向對任何節日唔會作特別慶祝, even 各位既生日大晒, 如果時間ok先會食飯.......


因為家姐姐同老媽成日都覺得有心的話日日都可以一齊食飯慶祝 / 送禮物, 唔屎响d特別日子攪呢攪路喎.........well ~ ~ ~ 所以我呢個好重視d乜節物節既雙魚龜有時對住佢o地都..........


廣東人話 : 冬大過年


可惜我o地唔係廣東人, 所以一向都唔多興 "做冬", 奇怪係......今年老爸想"做冬"


well............我當然唔mind啦 ~ 


於是同家姐姐請佢响附近集團經營的酒樓食 (起初都想去CWB, 但成21號先決定食, 費時同人迫啦)


呢餐我o地book 8:15pm 都要旦多半粒鐘先有枱呀, 噢 ! 


掛住食有d 都唔記得影相 tim



沒有留言:

張貼留言