2007年12月17日 星期一

向東京出發 -- 第三日

又一日行爛腳的日子........


今日去東京迪迪尼呵!


由 8:30am 到 10:30pm, 我估我o地 total 坐既時間 (如食飯, 玩game, 睇show) 只係2.5小時左右


其餘時間唔係行就你企, 你看女人們的威力, 噢!


當你每個game都要等2粒鐘, 食飯既地方, 買pop corn 同小食既車仔檔都要排長~~長~~龍, 你會發覺香港果個都有佢可愛既地方呀 


呢到既迪迪尼聖誕氣氛好好啊, 好多記念品同mug mug 都想買, 不過cheap 精的我又怕買返來得個擺, 最後命運會入迷理倉.....於是學o左maMa對付meimie同didi個招..........snapshot 佢, 哈哈哈


 
 
 
 
 


不過我點都買既..........


 


好彩酒店有免費shuttle bus 咋, 返來可以直達酒店, 我隻腳真係唔似自己.....d 泡泡好痛, 膊頭好攰呀..........


好想......好想...........搵人做腳底按摩啊 ~ ~ ~


今日連後能源都用埋lu


..........嘟 嘟 嘟 嘟 ---------


但係心情仍然 hyper, 呵呵呵!!


***********************************


P.S 呢幾日太忙未必去到各位樹留毛, 請見諒! 


但是你o地留俾我既回應我有睇嫁, 你o地多d留啦


7 則留言:

  1. d mug真係好靚, 我上次去disney酒店食buffet已經見野就想買, 如果去到日本真係唔得了......你繼續hyper啦.... 我等著你回來~~我等著你回來(國語pls)

    回覆刪除
  2. 繼續玩..繼續報導吧...期待你影多d食物照呀....哈哈!~

    回覆刪除
  3. 哈哈!你間酒店去迪迪尼真係好方便呢
    你去藥房買浴鹽浸腳啦
    我試過晌東京迪迪尼排1.5個鐘買熱狗
     

    回覆刪除
  4. 海洋果邊仲大呀,行都傻左!!

    回覆刪除
  5. 我果時住vintage ,所以係自己坐JR再轉去disnyland
    我只知咩時候去東京disney都係咁多人既 ~ d人好似唔使返學咁款既 ~
    我一定會買好多野disneyland野, 我至愛呢d mugmug

    回覆刪除
  6. 行咁多個鐘真係好..好..好...辛苦. 不過第時同 D FRIEND 傾返又真係好回味O架.

    回覆刪除