2007年12月6日 星期四

萬千師奶賀台慶

激屎我啦..............打好成篇野同upload完d相之後發覺乜都冇 + +


頂頂頂頂............大佬呀, e家幾點呀, 你個Y!Blog呀 .......XYZ@#杏@@#橙 


唔打住啦, 要訓呀, 哼!!!!!!!!!


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


等o左呢日好耐........yo, 可以去睇佢啦



知道有詹瑞文係由佢响有線扮 "檬太" 開始.....


跟住睇佢有份演出既電影覺得真係好鬼抵屎.....


之後就會間樹睇佢劇場做既 《大娛樂家》、《男人之虎》、《萬世歌王》同今次既《萬千師奶賀台慶》, 每次我都會笑到嘩哈哈同 "踏" 爛腳呀


佢既one man show 的確好得呀


當然每次响歡笑背後佢係都有d message 帶出來 (不過我唔會好認真深究)  , 次次我都會總有一兩 part 係悶-ing而 不過今次我冇o羊喎.............可能因為我係一個3線劇電視精啦


 
 
 <--- 呢part的確正呀, "腥橋"~
 
 
 <-- 好抵屎的 I'm not a C9 bag~


只係要用好少腦, 但係可以有多多既快樂同歡笑, 呢個娛樂好啱我呀, 呵呵呵~


(舊年睇哂《男人之虎》既報導 )


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


 做野要"有pair唇" (passion) 同 "搣唇" (mission) 啊 ~


 用 "四朵金花" 既曲調一齊唱  : 『師奶, 兩位師奶, 將面色和口號, 硬Sell每一戶人家』~~


 對白唔洗有內容, 只要有技果就得啦 ~~ "ung ung" ~~~~~~~~


 所有事情都要「明明白白」的說出來、做出來,因為當觀眾係白痴呀


沒有留言:

張貼留言