2007年12月12日 星期三

Sweet 四方果

10.12.07 星期一


一心想早d放工煮飯仔俾亞仔食, 而佢亦好乖6:30pm 就放工等食


可惜成8:30pm先放工,去到佢樹都成9點幾


我當然冇心機冇精神仍都唔想再去煮飯啦


結果同佢一齊去買四方果 (即係飯盒呀)食...............


 
 


(亞仔問 : 吓.........外買都要影?! 我回 : 哼, 係呀 so what!!!!!!!)


不過呢餐大家都食得好sweet啊, 呵呵呵~


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


後記 :


話說我最終都班唔到劉華飛, 响失望-ing之際, 仔媽話亞仔既姨媽可以俾佢自己果張 31.12既飛我, 佢叫我去


31號可以同劉華倒數當然good啦, 可惜得一張飛........睇劉華當然要同志同道合既女友去先至好啦, we-wa鬼叫都 feel d ma


我未出聲亞仔已經話 : 「唔得.......31號得佢自己同我自己一個人倒數 ?! 唔得嫁唔得嫁, 要一齊嫁」(同一時間佢就擁我入懷  )


耶, 果一刻的確 feel so good 呀, 亞仔你好cute啊 ~~~~~


(可惜cheap精的我好快又諗番好想去睇劉華演唱會呀, 上網 bit or 一枝公都照殺 , Honey 女友有冇計........)


冇飛呀........sigh ~ ~ ~


9 則留言:

  1. 佢d飛都好渴市咁喎

    回覆刪除
  2. 索龜G
    咦!你無食最鍾意既冬瓜火腩飯加底?
    你出年12.31買劉華演唱會dvd,同呀仔一路睇一路倒數咪得囉

    回覆刪除
  3. 好彩我唔好jet~

    回覆刪除
  4. 劉華我唔係太好, 反而周董我好想睇但買唔到飛, 咦............咁你幾時睇投名狀呀??

    回覆刪除
  5. OH...睇黎你勁愛華仔wor.....
    不過佢d飛真難買呀~

    回覆刪除
  6. 我同陳生都有講過, $400去睇演唱會, 好過去無啖好食既自助餐喇!!
    但講完呢句後...陳生都未出聲....
    我就即話: 但我都唔鐘意劉華既! $400買和牛返屋企煎仲好!

    回覆刪除
  7. 入懷.....正呀....!
     

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年12月13日 下午3:10

    家姐good point喎!!
    haaaaaaaaaaaaaa
    我都好想睇劉華..劉華既Concert一定正到爆!!!!!

    回覆刪除
  9. 係呀 ~~~~ 佢d飛真係難買呀 ~~~~~~~~~ 鄭生都只搵到山頂頂頂頂嘅位
     
    上次你留言話搵人攞飛 ~~~~~ 我仲諗我地會唔會睇同一場呀 !!!

    回覆刪除