2008年12月15日 星期一

12月慶生會@私竇

1215特稿:



祝大少奶生日快樂, 身體健康, 同大少爺日日溫馨甜如蜜


第二版繼續招積大賣, 來緊推出既第二本, 第三本.......第N本書都有超白金銷量


Rock n Roll 同棄嬰組 never die, yo yo yo yo yo ~



-------------------------------------------------------------------------------------------------


為慶祝12月之星 -- 大少奶 & Tan Tan -- 我們又相聚@私竇慶祝啦


大人物生日, 當然有美酒慶祝啦 ~


其中一位主角仲 hyper到

, 攪到變成荷里圓呀, 哈哈!!


係上一次既 gathering, 大少奶已經落o左 order 我唔可以再拎外賣


噢 ~~~~ 對我來講的確係難題啊 (加上呢期又忙忙忙), 其他人整既野食一向都好得, 大少奶又唔俾我整 p.34 & p.52 既食物, 真係 "r"爆頭

都諗唔同野食, 的確好有壓力啊 ~


好彩最後經大少奶指導後都交到貨仔 (我真係跟足晒佢教既 steps 嫁), 我呢個咖哩魚旦蘿蔔仲受到各位既讚賞呢, yeah!!!!


但為怕有咩叉池, 我之前一晚都係整定一個超簡單, 極容易既醉雞翼打定底先 (雞翼出水部份參照大少奶本書既 p.41整, d皮的確爽好多啊)


當然各位既美食就更美味啦, 計有:


Tan Tan 既 scones, 大少奶既咸旦肉餅 (餅底好正啊)

 


笨B媽媽既蒜蓉/芝士燒蝦, CC首度嘗試既素菜薯餅 (好有心機整啊~)

 
 


亞茄烚既 "北海道" 粟米, 成$8/條嫁


minicorgie整糖心蛋 (我好愛食啊 ~) & 飛飛既蝦多士 (yummy, 好脆呢)

 


繼姐一向既把戲 -- 焗釀蜆殼粉 & Diana既炒帶子 (唔咸呀)

 


CC除o左整野食, 仲帶來係 sogo 新開既 mochicream俾我o地食呀, 呢樹有9隻味啊~


因為菇-be最近比較忙, 所以佢冇整野食.........但菇-be & 茄子人帶來令全埸人興奮既Haagen dazs 雪糕火鍋呀, 有得食同玩, 而且又係兩位主角既飛佛, 真係好正啊~

 


Summer Berries ~~~~~~~~~~~~~ so so so good !!!!!


當然......每次聚會既重頭戲梗係餅神陳太既大蛋糕啦, 今次仲打孖tim, yeah!!!!


有for大少奶既紅酒黑加侖子mousse..........個樣好靚啊, 陳太仲好有心機繡花tim ~


有for Tan Tan既香蕉custard 朱古力puff.......我好like個香蕉custard, yummy yummy ~



飲飽食醉之後當然大家又

同玩 pictionary啦............噢, 烏籠既我 ~~~~~


Anyway, 棄嬰組係 never die 嫁, 呵呵呵.........之不過, 下次我可以同 mini 把酒談心嗎 ?


最後大家都送o左好啱兩位主腳既生日禮物啦 (詳情去番佢o地個blog啦).......仲有神秘禮物俾女作家呢, 呵呵呵 ~


每次 gathering 都好開心同唔捨得走.........所以之後仲同亞茄 & Diana 轉場吹水兩粒鐘, 攪到亞仔當既食杯麵呢 (sorrie 啦~)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


1231專欄:



在此預祝 Tan Tan 生日快樂, 零食長食長有, 工作永遠唔屎憂, 同袁公子sweet sweet sweet, eat eat eat, yeah!!!!!



10 則留言:

  1. 難怪你話諗o野食諗到頭爆, 個個整 d o野食都酒店級水準(連買o黎果 d 都係), 個個都好勁呀!!!!!

    回覆刪除
  2. 果d $8條o既北海度粟米真係好甜~你無介紹錯喎! 我同你一樣, 次次gathering完都唔願走, 成日心思思想有下場, 好彩果晚你掉底阿仔啦我地去飲野咋 你知嘛, 我果日都不知幾驚開完party就要返水人度呀 我覺得咁樣好蝕架嘛!
    p.s. 其實我都好想去屈蛇架~不過我都要留返d假以防萬一!

    回覆刪除
  3. gg, 你估你真係可以唔玩 pictionary 咩??  想闖你個心啦~~~ 少奶同你講笑咋.
    不如下次我地玩跳大繩, 豆袋, 挑竹籤, 跳飛機. 搵啲唔使用腦嘅野玩啦.
    阿g, 你整啲野好食啊, 有時跟足食譜都未必成功架..  你好叻架你.
    ** 你睇完少奶同valily啲相, 覺唔覺我地部機好似唔多夠色??

    回覆刪除
  4. 有致友相聚係好難得的.很開心的聚會呀!!!
    嘩.......gg你都有出品喎!!!!叻呀!!!

    回覆刪除
  5. 今次最叻係你!
    你的食物好有水準, 希望下次要繼續繼續親手整啊

    回覆刪除
  6. GGGGGGGGGGGGGG
    好叻架你!你整既兩樣野都好好味
    係時候諗定下個gathering整乜喇
    就整個海南雞飯吧
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2008年12月16日 晚上11:38

    阿G,,,
    雖然你好傻咁講個答案俾敵方知,, 但你一樣好抵錫.....
    你個日整既旦旦同雞雞都好好味呢!
    你下次要再做多D啊, 你得架得架得架得架~

    回覆刪除
  8. GG,
     
    我愛你的醉雞啊,但好似漏左食魚旦! Shxt!
     
    你唔使怕,整野食點都有我墊底啊啊啊啊啊!

    回覆刪除
  9. GG, 你今次兩樣野都整得好good~~~~~
    仲有...你明明上次pictionary 醒左好多果wor...仲乜今次咁....

    回覆刪除
  10. 烏gg
    今次你真係好叻好叻.
    d食物好好食. 有我至愛醉雞翼
    期待你下次佳作. 你有本事, 唔好收埋啊.

    回覆刪除