2008年12月26日 星期五

My X'mas Gifts

今日係boxing day --


係我 Honey 女友既大晒日

, 先來一個情深祝賀先 : 祝身體健康, 快樂幸福, 好運常來喔~~~~


另外又係我大學同房T & 亞仔既肥仔同樹結婚周年日, 祝繼續情深繼續sweet ~


--------------------------------------------------------------------------------------------


祝賀完就睇我今年收到既禮物先.........


由於今年冇party去, 公司 cut budget 又冇 x'mas party 攪, 所以冇得交換禮物啊 ~~


好彩都收到丁點兒既禮物 ~~~~ yeah ~~~~~


同樹F的L'OCCITANE既 home fragrance diffuser & Agnes b go go 力

 
 
 


同學仔K的L'OCCITANE既護理套裝


同學仔K的日本手信


 


同樹V的聖誕大蛋糕


同埋我們話唔再互送禮物而無意之間有既亞仔禮物..........


雖然唔多禮物, 但我都應該知足, 呢幾日有亞仔陪, 有美食, 有bb玩........要感恩啊~~~


之但係...............响亞茄樹見到 carrie chau 同 agnes b 都有禮物袋啊, 貪心既我又身痕, 好想買啊, 呵呵呵 ~


6 則留言:

  1. 噢, 你o既禮物全部唔野少喎......................................
    嗯........................
    心意o既野, 有就得啦呵?
    [版主回覆12/28/2008 01:25:00]係啊~~~~~
    小小心意都可以好warm ~~~~~

    回覆刪除
  2. 我地同事朋友都唔興送禮, 我都怕...又要回返....
    都係一齊食野開心d ~
    [版主回覆12/28/2008 01:31:00]我同team d 同樹興送禮呢, 舊年我收o左都冇時間回返............
    今年我買既禮物比我之前既budget over o左一半啊 ~~~

    回覆刪除
  3. 咁都唔叫多禮物? 你好貪心喎~ p.s. 聽日一於殺入agnes b, 個福袋$250有$50係做善事架~ 我尋日同水人行街都心思思想買!
    [版主回覆12/28/2008 01:35:00]舊年市好仲多啊~~~~~~又交換禮物, x'mas party 又有獎抽, 老闆又送禮物同派獎金..........仲有家姐姐請我去tokyo..........
    今年已經............
    不過.......我應該知足啊~~~~
    p.s. agnes b福袋, yeah yeah yeah!!!!!!!
     

    回覆刪除
  4. 今年無同事,唔使買!
    agnes b既福袋我有blog友買左個,一件T shirt +個袋,都幾ok的說
    [版主回覆12/29/2008 02:02:00]唔使買唔使回可以節省$$$$$啊 ~
    yes, 我個福袋有條花花裙 + 個袋, 都真係幾ok呢 ~
    我一早知的話, 我會買來送俾人啊~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  5. haha 你d禮物好多都係實用野啊~
    今年陳生都識送護膚品比我! 仲要係佢識我唔識, 但又勁好用既牌子啊hahahhaha

    回覆刪除
  6. 露絲公關手記2009年1月1日 凌晨1:42

    你都好豐富啊!班同樹都叫有來有往吖.............
    好果班剩係收架咋

    回覆刪除