2008年12月22日 星期一

Tea @ Zambra

yo ~~~ 我返來了 ~~~~


台灣4天cheap精之旅已經玩完lu..........基本上我呢四日好hea, 冇乜周圍去同周圍食 (所以大家都唔好expect我會出遊記啦, 頂晒只會quote一兩樹比較特別d既地方.......其實我連9月份既BKK之旅都...... ........我都係算了吧, 嘩哈哈~)


原本想抽一日去台中/台南, 但之前乜資料都冇search, 帶去既書仔d料又唔足


酒店既local tour去台南係要stay一至兩日, 所以最終都只係留係台北


但日日訓到11am先起身 (仲冇set morning call), 12noon先出門口, 巧爽耶 ~~~~


------------------------------------------------------------------------------------------------


今日係繼續放假的日子


一大早先去睇牙........sigh =.="


之後就相約 Diana去 tea 一 tea (其實起初我們係plan o左去血拼工展會嫁, e家要搵埋六婆先去)


原先想去 Crabtree 既 Tea room, 點知佢e家室內既地方全都擺晒 x'mas gift sets


只係得番出面好食風既雀籠位, 今日又凍番..........唔想已經病-ing既 Diana 再吹風, 於是我們就轉場去附近既 Zambra ------ 一樹唔會趕人既地方 ~



雖然係 tea time, 而且Diana又未食lunch, 身為餓底份子既我o地都叫o左一個 pasta set ($68), 一個 salad 同兩個 tea set ($28@)呢 ~~~


都有幾款pasta可以揀, Diana當然叫佢飛佛既蕃茄味啦 ~

 


我揀既沙律, $38/100g可揀兩款......個ceaser salad 好好味啊 ~

 


Tea set, 去片........                                

 ---> 好肥但又好好味啊 ~
 --> 好唔得既 scone, no good ~


因為叫o左四set野, 所以每人都飲兩杯野..........

 


以 Zambra 既收費 (~ starbuck 既收費, 不過有人 serve), 食物都ok, 而且又可以無限任坐, 來緊我唔返拉記讀書既日子, 呢樹都唔錯bor ~


吹吹吹, 轉眼間又吹o左三粒鐘啦..............


如果唔係我要返學, 相信我o地可以直落啊, 嗚 ~


同我們這一家傾計真係可以non-stop, 期待期待來緊既gathering呢 ~


-------------------------------------------------------------------------------------------------


同場加映:


睇完牙去食o左個平brunch (由於俾人切o左d肉出來ma, sigh), 揀了好耐冇去既澳洲牛奶公司.........好彩早o左少少, 12點之後多人到排晒隊呢~


原本超期待既滑蛋失色o左d同咸o左d , 好在塊多士仲好nice, 加丁屎糖落去更美味啊~


 
 
 
 


6 則留言:

  1. Zambra真係一個好地方~

    回覆刪除
  2. GGGGGGGGGGGGGG
    我寫稿好有定力,引唔到我出黎既!(雖然最後我都心散)
    我想食牛奶公司啊!睇完好想食添
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    回覆刪除
  3. 我返來喇, 有無掛自我先??????????

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2008年12月25日 凌晨2:28

    阿G,,
    我諗我地坐多一個夜晚都會傾唔完啊!!!!!!
    下個TARGET係打獵啊, 要引阿茄出動!

    回覆刪除