2008年12月6日 星期六

食爆肚 @ 謙記 x Haagen-Dazs

為慶祝大少奶有新玩具, 加入單反一族


我們又出來食飯 + 影相慶祝啦 ~


雖然爛面, 但仍然抵擋不住打邊邊既吸引力


而且仲要係去謙記.......佢d牛牛一向好味......你叫一向為食既我點忍呢.......加上今日又凍凍地, 真係打邊邊既好日子呢 ~

 


同之前間地鋪比, 呢間裝修靚d呢......而且我o地又有卡位坐, yeah!!!


一來到當然又要混醬一番先啦 ~


今次叫o左番茄牛腩湯底............超正啊, 湯底好茄, 而且仲有好多件牛腩食 (唔知係唔係得兩條友食), 我仲一路打邊邊一路飲d湯呢!!!!! 


下次一定再同亞仔來食, 因為我們之前只係叫清湯底 (for 食佢d條狀象拔蚌 & 魚魚)


來謙記, 當然要叫牛頸脊啦, 肉地唔肥又好滑呢, 亞SO都推介嫁, so good ~


另外四寶丸又係呢樹既推介之一, 當中既蝦丸真係好好味, 好似成隻蝦係入面貢 ~


炸腐皮.........ok既, 不過相比其他野就失色o左 d d ~


雲吞拼水餃...........d 皮好薄啊, so nice ~


叫o左香茅茶飲...........唔錯唔錯, 原來仲好抵飲呢 ~


食完會送甜品.......個芒果卷大少奶食到好感動呢 ~


呢餐 $225/位


之後我們就去 Timesquare 影相 (容後先再post @ G相館)


d野未落晒格又走去 Haagen-Dazs雪糕 & 飲野

 


我叫既 iced peach tea........原來d桃味係來至左手邊既桃味糖水, 噢~

 


大少奶既 hot peach tea ~

 


大家 share 來食既六球雪糕, 個 summer berries 酸咪咪, yummy ~


真係好飽...........打呢篇 post 既時候, 個肚想爆啊 ~


但係.........亞茄呀, 我對boots冇爆啊, 哼 ~


沒有留言:

張貼留言