2008年12月27日 星期六

台北四天 cheap 精之旅 ~ overview ~

大家記得我較早前提及過的四天 cheap 精之旅嗎 ?


何謂cheap精 ? 因為我唔屎俾package $$$ 呀, ho ho ho ho ~


因為家姐姐用asia miles出機票同埋俾晒酒店, tax & travel insurance費用.........而我, 係臨出發時又祈望我只用HK$1,000就可以完成整個旅程........因為我唔想再次為買唔同手信而費神...........可惜, 係點都要買d抵下, 成個行程都要屎HK$3,000大洋.......噢 =.=


至於遊記, 我想............大家對我都冇晒expectation啦  x  


而且今次真係冇乜行程, 日日12點出門口都互問去邊好呢, 所以我o地既行程真係冇乜參考作用啊~~~~~


不過旦我先來 go thru 一下我既行程, 有時間就quote一兩樹地方講吓啦


Day 1:


check in ---> 台北故事館 ---> 光南大批發 ---> dinner @ 西門町 (烤肉) ---> 市政府誠品打書釘


Day 2:


brunch @ Pepper Lunch ---> 忠孝敦化 ---> Tea @ Hana 2 --->忠孝復興 ---> dinner @ 打邊邊


Day 3:


南門市場 ---> lunch @ 微風 food court 牛肉麵競技館 ---> 淡水 ---> dinner @ 市林夜市


Day 4:


lunch @ 酒店 (買懷舊火車站便當食) ---> check out ---> 買手信 @ 台北火車站地下街(黑糖薑母) , 西門町 (鴨舌), 金山南路 (醉的小品 & 地瓜) ---> re-lunch @ 忠孝復興 ---> 回酒店搭泥猛 limousine去雞場 ~


6 則留言:

  1. 講真句,其實去旅行如果唔駛買手信真係可以慳好多架!最怕買手信喇…
    [版主回覆12/28/2008 01:17:00]係啊......d 洗費 (唔計食), 好多時over一半都係手信呢~~~~
    但係......唔買唔送又唔知點貢.......屋企人, 好友點都要丁屎既..........
    e家既我已經比早幾年買少了好多手信呢 ~~~~

    回覆刪除
  2. 買乜嘢駛咁多個大洋呀, 其實台灣啲嘢都唔平呀, 香港仲平過佢....真係冇乜expectation  不如講一個你去過最難忘既地方or最好味既嘢
    [版主回覆12/28/2008 01:20:00]係啊~
    d野同hk差不多, 但hk又正過台灣好多 ~
    我既手信全部都係食嫁

    回覆刪除
  3. 我唔買手信都用左好多$ ~
    [版主回覆12/28/2008 01:21:00]梗係啦.....你既trip係浮誇豪trip來嫁ma

    回覆刪除
  4. 唔使俾package費用, 其實都好鬼正O架喇!!如果下次連手信都唔使買....哈...........咁就正爆!!
    [版主回覆12/28/2008 01:22:00]係啊...........如果我今次乜都唔買, 大概洗千多蚊咋~~~~
    不過, 買手信俾屋企人, 亞仔同佢家人點都唔少得啦~~~~

    回覆刪除
  5. 我買野比自己之嘛,今次singapore trip邊有浮誇豪呀??我要機票講明係airline 賠既,我又唔係比$買.
    我都想cheap cheap咩都有人包哂,奈何我無個咁好既家姐姐呢!
    [版主回覆12/29/2008 02:10:00]我知你今次係 free ticket 去, 不過你一向去開既tripssssss都係正同豪呢a (esp. in terms of 住 & 食), 係享受型既呢
    我有cheap package因為我都有丁點既付出嫁.......... 因為要幫佢做功課啊 ~~~~~ 呵呵呵 ~
     

    回覆刪除
  6. 露絲公關手記2009年1月1日 凌晨1:39

    好怕買手信買到好似奉旨咁,當唔係人人APPRECIATE你嘅心血果時都幾hurt架...........所以近年來都係可免則免架

    回覆刪除