2008年12月28日 星期日

Hana 2 cafe @ Taipei

整個台北行程, 只去了一樹地方 tea


睇書仔, 有兩樹地方想去......一樹係食法式糕餅的, 一樹就係呢間sell田園feel既Hana


好彩兩樹地方都係忠孝敦化, 只相隔一條街


起初我比較想去法式糕餅果間


但去到冇乜人, 反而Hana就好多人下


基於師奶買餸既心態 (人多去邊間), 我們就去呢間 try try 啦 ~


 


入到去, 發覺成屋女人啊 ~~~~ (e.....但係當日係平日來嫁, 貢多人都唔屎開工既?!)


環境的確好田園 feel, 好舒服耶 !!! 我今次拎大機, 當然周圍

 
 
 
 
 
 
   
 
 
    


自家製既 menu 同 x'mas 裝飾都好靚同好 warm ~

 
 


連杯墊都田園 feel 啊 ~


 


家姐姐既草莓牛奶.........你睇: 枝飲管都摺成心型啊 ~~~

 


我叫既玫瑰花茶........個"溜斗"係用來計幾時先好沖茶嫁!!! 仲有個靚靚保溫茶壺套呢 ~

 


後來我見粉紅色既茶壺套靚d, 走去張 "閃-ed枱" 換番來又影過 ~

 


食物 : 原先想order high tea for 2 同水果 waffle都沽清, 於是叫了一個brunch set, 有多士, 傻仔沙律, caesar salad, 腸仔&蛋, 味道唔錯啊!!!

 
 


仲有呢個go go 力香蕉waffle, 食-ing既時間令我想起 Tan Tan 啊 ~~~ 呢個都O呢!

 


佢有d家居裝飾既雜誌免費閱讀, 我們兩條友慢慢食慢慢睇, 一坐又坐o左兩粒鐘, 巧hea巧爽呢 ~


報告完畢, 臨尾post幾張 x'mas 相先 ho ho ho ho ~~~~~

   
 


8 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2008年12月29日 凌晨3:05

    呢間cafe仔又真係好唔錯, 好hea既感覺真係好正, 啱晒我呢條大懶蛇!

    回覆刪除
  2. 我都有去singapore度tea, 影完一大輪,先發現佢柱上貼左唔比人影.....車..我影完lu~

    回覆刪除
  3. 哇我好喜歡呢間啊!!!!!!!!!!!!!!
    你好叻呀搵到呢間咁正o既!!!!!!!!!!!!!!
    真係好舒服, 好係我o既dream!! 我就係好想有間咁hea o既cafe,
    一屋女人好似唔駛返工咁啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    我真係好好好好好喜歡!!
    你記唔記得昨晚我點同家嫂講:  "返工呀!! 你知唔知咩叫返工呀????"
    再同阿茄講: "我明架我明架.  我真係明咩叫返工架!!!!"

    回覆刪除
  4. 勁喎今次..咁快update到
    台灣hea既地方都好特別, 呢間田園feel好掂呀, 尤其係啲布餐具, 好似全部都係handmade咁, 個保暖嘢好得呀, 好細心~ 

    回覆刪除
  5. GG:
     
    間CAFE 好Vanlily feel 啊,
     
    人生真係要hea 啊! 

    回覆刪除
  6. 嘩!勁c服既地方!!即刻想飛去呵!
    d擺設仲巧靚添

    回覆刪除
  7. 呢間cafe真係好靚, 好有feel
    我好鐘意台灣的cafe shop, 令人好舒服好relax!!
    個tantan甜品睇得出好有心思啊!

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2009年1月1日 凌晨1:35

    個brunch set 好似好正咁啊.......忽然間肚餓添

    回覆刪除