2008年12月31日 星期三

無語問.....

點解?


點解?


點解14日假期貢快完結嫁


好多野想做都未做啊


嗚嗚嗚~~~


今日又要開工啦


唉......



但係.........


一開工又係做年結reportsssssss既時候


今日原本4pm早放都唔知可唔可以早閃


琴日仲一連跑四場見不同既朋友吃喝玩樂


今日就......



噢!!! 


亞仔: 我未必整到除夕大餐俾你食lu, 放工街市收晒啦, 嗚~


10 則留言:

  1. 唉.....咁你又幾可憐嘅, 最後一日都要返工. 算啦, 有咩都留番下年再努力, 早啲收工同阿仔過一個凍到死嘅除夕吧......Happy New Year.....!!!

    回覆刪除
  2. 我試過放長假既最後一日, 會感到恐慌同埋失眠啊
    而家有份工都係好好囉~ 相信新年後會有好多人失業呢
    比心機做啊!

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2008年12月31日 下午1:53

    阿G,,,
    我都好明白你心情, 放完一輪假要再返工真係好慘, 心情會跌入谷底!
    期待我地既半日安啦!!
    努力, 加油!!!

    回覆刪除
  4. 快d收工...

    回覆刪除
  5. HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 露絲公關手記2009年1月1日 凌晨1:28

    返工第一日仲係度游吓游吓係正常架!!!
    快啲收拾心情聽日再放假啦
    合皮"LIU"耳牙!

    回覆刪除
  7. 阿g
    新年進步!!!
    我知架我知架, 你記唔記得我講過:
    我知返工係咩!!!! xx, 你知唔知咩叫返工?????
    我真係知架, babe!

    回覆刪除

  8. 唔緊要啦!同亞仔出去食撐下抬腳啦!
    09年拉埋個天窗未呀

    回覆刪除